Lapette Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 "Perfekt symmetri" Dette er et selvportrett, tatt med en lampe kun fra den ene siden. Jeg delte bildet vertikalt på midten, og klippet vekk den ene siden, for så å speilvende å lime inn den første siden. Hva heter denne tenkikken, og har jeg fått det til?? takk for all kritikk Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Digger øynene og uttrykket til typen. Spennende. Bakgrunnen er alt for rotete, og gjør bildet noe "urolig". Men, veldig kult bilde! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Who gave birth to that freak? Hehe, neida, var ganske kult faktisk Øynene var nesten det første jeg la merke til også. Kunne nesten vert en faktisk person, i mine øyne. Bakgrunnen var litt rotete ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvilket program har du brukt? Hvis PS, hvilken funksjon? Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Han kopierer vel halve ansiktet over til et nytt layer og speilvender det?! Så er det bare å "smoothe" det sammen. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Han kopierer vel halve ansiktet over til et nytt layer og speilvender det?! Så er det bare å "smoothe" det sammen. Jepp, stemmer. Eller plaster tool om du vil. Wehey, så gøy at dere likte det. Men har denne teknikken noe navn? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 oj. Jeg tenkte på Tom Hanks med en gang jeg så bildet. Noen andre som ser likheten? Eller så syntes jeg det er morsomt du prøver å fikse og trikse litt med bildene. Det der er jo rene kunstverket Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 haha, nå har jeg hørt det og! Vel, kan ikke si jeg ser likheten helt, men takk for ros! Har laget et nytt speilvendtbilde nå, synes det ble litt sykt, legger det med. Tatt på party, var ganske fulle alle mann, men heldigvis ble det ganske rett Eneste jeg er skuffa over er han mannen som ser ut som en siamesisk tvilling, men ja ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå