Karstein Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har sett litt på FujiFilm FinePix F10 og det ser jo helt greit ut. Men har ikke noe særlig peiling på digital kamera. Jeg blir det meste å ta bilde da, så dem burde jo være bra. Og ta noen småfilmer.. Så det er stortsett det jeg ser etter. Noen forslag til kameraer eller noen erfaringer med FujiFilm FinePix F10 ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hva med dette? En del billigere men mer for pengene mener jeg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Her er forresten det negative med kameraet ditt: - Relativt svak lysstyrke ved tele (f/5,0) - Ingen optisk søker - LCD-skjermen har bare 115.00 punkters oppløsning - Blitzen er plassert bare 33 mm unna objektivet - Batteriet kan legges inn feil vei - Stativfestet har gjenger i plast Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Utelukkende positive erfaringer med F10. Ekstremt bra bildekvalitet, hurtig og brukervennelig. Så lenge du ikke trenger/bruker manuelle funksjoner finnes det ikke et bedre valg etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå