Gå til innhold

Trådløs av/på knapp på en strømkontakt?


Anbefalte innlegg

Vet jeg har sett en strømkontakt som man kan styre med en fjernkontroll i en eller annen reklame. Noen som vet hvor?

 

Problemet er at bredbåndsmodemet henger seg en gang i blant. Vi er to som deler på bredbånd her i huset, men siden modemet er i huseierens del blir det vanskelig for meg å resette det uten hans hjelp. Kan jo ikke akkurat vekke ham opp midt på natta for at han skal gå å slå av og på modemet heller.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet jeg har sett en strømkontakt som man kan styre med en fjernkontroll i en eller annen reklame. Noen som vet hvor?

 

Problemet er at bredbåndsmodemet henger seg en gang i blant. Vi er to som deler på bredbånd her i huset, men siden modemet er i huseierens del blir det vanskelig for meg å resette det uten hans hjelp. Kan jo ikke akkurat vekke ham opp midt på natta for at han skal gå å slå av og på modemet heller.. :roll:

Vi hadde samme problemet med vår leieboer.

 

Få han til å lage en utendørst bryter.

 

Det gjorde vi, plutselig så vi kan komme opp, trykke på knappen...Også var alt i orden! :thumbup:

Lenke til kommentar

Europris har også noen sånne.. trur dem kosta 200 kr når jeg kjøpte, da var det 3 kontakter og 1 fjernkontroll.. men fjernkontrollen begynte å funke dårligere når jeg kjøpte et sett til.. jeg tenkte det kankje var lite strøm på batteriet som var 12 volt, så jeg kobla begge fjernkontrollene på pc strømforsyninga, funka fint til jeg fikk en restart.. da fikk jeg vel et stort spennings hopp. og den ene fjernkontrollen begynte å lyse konstant å den andre blinka når jeg trykka på den men ingen virka :p så aldri prøv det samme som meg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...