Evilworm Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vet jeg har sett en strømkontakt som man kan styre med en fjernkontroll i en eller annen reklame. Noen som vet hvor? Problemet er at bredbåndsmodemet henger seg en gang i blant. Vi er to som deler på bredbånd her i huset, men siden modemet er i huseierens del blir det vanskelig for meg å resette det uten hans hjelp. Kan jo ikke akkurat vekke ham opp midt på natta for at han skal gå å slå av og på modemet heller.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vet jeg har sett en strømkontakt som man kan styre med en fjernkontroll i en eller annen reklame. Noen som vet hvor? Problemet er at bredbåndsmodemet henger seg en gang i blant. Vi er to som deler på bredbånd her i huset, men siden modemet er i huseierens del blir det vanskelig for meg å resette det uten hans hjelp. Kan jo ikke akkurat vekke ham opp midt på natta for at han skal gå å slå av og på modemet heller.. Vi hadde samme problemet med vår leieboer. Få han til å lage en utendørst bryter. Det gjorde vi, plutselig så vi kan komme opp, trykke på knappen...Også var alt i orden! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Btw: En fjernkontroll fungerer vel ikke gjennom så mange husvegger, gjør det vel? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kjøpte en 3pack på ClasOhlson fra et finsk firma tror jeg. Den funker over all forventning, går hvertfall gjennom 2 normale vegger. Endret 24. september 2005 av fredriri Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Takk fredriri!! Fant det på Clas Ohlson med dette nummeret: 36-1183. Da er det bare å bestille dette, så jeg får en løsning på problemet. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Europris har også noen sånne.. trur dem kosta 200 kr når jeg kjøpte, da var det 3 kontakter og 1 fjernkontroll.. men fjernkontrollen begynte å funke dårligere når jeg kjøpte et sett til.. jeg tenkte det kankje var lite strøm på batteriet som var 12 volt, så jeg kobla begge fjernkontrollene på pc strømforsyninga, funka fint til jeg fikk en restart.. da fikk jeg vel et stort spennings hopp. og den ene fjernkontrollen begynte å lyse konstant å den andre blinka når jeg trykka på den men ingen virka så aldri prøv det samme som meg Lenke til kommentar
karpov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 funker også på hallogenpærer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå