Gå til innhold

Har dama di/x'en din noen gang vært utro?

Bøtta

Anbefalte innlegg

- Har dama di/x'en din noen gang vært utro?

- Ja  :angry:

- Har DU noen gang vært utro?

- Ja   :innocent:

5020111[/snapback]

Hvorfor skal du være utro?

5020136[/snapback]

Hvorfor jeg skal være? Hvorfor jeg har vært mener du vel... Tok igjen. (Barnslig? Ja. Hjalp det? Nei..

5020918[/snapback]

"En gang utro, altid utro."
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var det respektløst og fortelle min mening, eller oppfatning ?  :hmm:

5021766[/snapback]

Jeg tolket det som du gav utrykk for at du så ned på monogami. (omtrent som folk er dumme som tror på en slik "illusjon"...)

Men mulig jeg mistolket... :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg tolket det som du gav utrykk for at du så ned på monogami. (omtrent som folk er dumme som tror på en slik "illusjon"...)

Men mulig jeg mistolket... :shrug:

5022540[/snapback]

Nei for all del, de som vil prøve og leve etter det må for all del få lov til det. Å det respekterer jeg. Å selvfølgelig skal jeg prøve og være monogam(?) hvis jeg en gang kommer i et forhold igjen som tilsier det.

Selv om jeg tviler sterkt på at jeg klarer og holde meg 100% monogam...

Lenke til kommentar
Fikk vite i ettertid at en eks var utro mens vi var sammen. Samme dama går nå på sosialen, har blitt feit og jævlig...og har to løsunger som ingen av de to forskjellige fedrene vil ha noe med å gjøre.

Oh, sweet karma. :)

5019144[/snapback]

Hahaha. Her ser man virkelig at goes around comes around.. og det noe helt jævlig også ;)

Lenke til kommentar

Hyrlen: Hvis du er så sikker på at du ikke klarer å holde deg monogam så er du sikker på at du vil det? Selv er jeg ganske bestemt(at jeg vil være monogam), men jer(er en av de få?) som fult ut respekterer at folk lever i forhold som er mer åpne eller utradisjonelle enn det som er det vanlige...

Lenke til kommentar
Hyrlen: Hvis du er så sikker på at du ikke klarer å holde deg monogam så er du sikker på at du vil det? Selv er jeg ganske bestemt(at jeg vil være monogam), men jer(er en av de få?) som fult ut respekterer at folk lever i forhold som er mer åpne eller utradisjonelle enn det som er det vanlige...

5024233[/snapback]

Vel sikker jeg er ikke sikker på noe, men med min viljestyrke når det kommer til damer vet jeg at det skal bra mye til for at jeg klarer å holde meg monogam ;)

Lenke til kommentar

For et par år siden var datiden dame utro med en bekjent av meg.

Dette resulterte i at jeg ble med pellepoliti til fyllearesten, mens han på sykehus for å få seg et par sting...

Har alderi sett på henne, hilst eller snakket med henne igjen. Kastet bare alle tingene hennes som lå i leilighen, og slettet nr.

Da hun banket på lot jeg være å åpne.. Etter noen uker gav hun opp,. og etter det har jeg ikke hørt noe særlig mer..

Møter jeg henne den dag i dag, klarer jeg heller ikke se henne i øynene, og tro meg det er like greit!

Lenke til kommentar
For et par år siden var datiden dame utro med en bekjent av meg.

Dette resulterte i at jeg ble med pellepoliti til fyllearesten, mens han på sykehus for å få seg et par sting...

Har alderi sett på henne, hilst eller snakket med henne igjen. Kastet bare alle tingene hennes som lå i leilighen, og slettet nr.

Da hun banket på lot jeg være å åpne.. Etter noen uker gav hun opp,. og etter det har jeg ikke hørt noe særlig mer..

Møter jeg henne den dag i dag, klarer jeg heller ikke se henne i øynene, og tro meg det er like greit!

5025411[/snapback]

Akkurat det føler jeg er en litt sånn halvveis-løsning. Klart du slipper å se henne igjen og du får kuttet kjærligheten effektivt, men å kutte henne helt ut av livet ditt da!

Lenke til kommentar
Hvordan er det en "halvveis-løsning" å kutte all kontakt med henne?

En "halvveis-løsning" er å fortsette å ha kontakt.

5026745[/snapback]

Den er ikke halvveis i ordets rette forstand, men han kunne ha pratet med henne og SÅ dumpet henne og fjernet henne fra livet...

Lenke til kommentar

Nei dama har aldri vært utro... Tviler i værtfall på det. Hun får ofte marerit osv. om at jeg er det. Og hun sier at det gir henne en så enorm smerte at hun ser at jeg aner ikke hva jeg gjør med henne vis jeg er utro. Hun har vekt meg flere ganger om natta etter slike marrerit og vert dritforbanna og nesten begynt og skrike osv.

Så tviler på hun er det mot meg. :yes:

Kunne aldri tilgidt meg selv vis jeg har vært utro mot henne. Det har kommet til og vært så jævli at det er ubeskrivelig. Greier nesten ikke tenke på det. For deg gjør så vondt :no:

Dama mi :love:

Lenke til kommentar
Hvordan er det en "halvveis-løsning" å kutte all kontakt med henne?

En "halvveis-løsning" er å fortsette å ha kontakt.

5026745[/snapback]

Den er ikke halvveis i ordets rette forstand, men han kunne ha pratet med henne og SÅ dumpet henne og fjernet henne fra livet...

5027518[/snapback]

Når hun viste så lite respekt for meg, kryper ikke jeg ned i søla slik at hun kan sparke videre på meg..Når jeg tenker tilbake på det nå, syntes jeg det er helt greit at det skjedde...Men ingen tvil om at det var vondt der og da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...