Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja. Klarte ikke å tilgi. La meg få påpeke at han må ha vært relativt blåst i hodet. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er dama de utro, er hu ikke noe å spare på! Det viser jo at hu ikke har den sperren så da kan hun like så godt gjøre det igjen. Dump de med en gang! Eller gi faen å gjør det samme, og være ærlig om det. Å lev i et forhold som fungerer uten sjalusi og mistanker, helt til det punktet der du blir forelsket i en annen. Men du har hatt det jævlig fint fram til da Faen hva slags menneske er u? Er u utro og dama di er det. Forholdet deres må jo da suge! et forhold burde vell være basert på "trust" og gjensidig kjærlighet? ellers ser jeg ingen grunn til å være sammen, Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Faen hva slags menneske er u? Er u utro og dama di er det. Forholdet deres må jo da suge! et forhold burde vell være basert på "trust" og gjensidig kjærlighet? ellers ser jeg ingen grunn til å være sammen, Ok, hun er nå en slags X Jeg stolte på henne, om hun lå rundt brydde meg fint lite. Siden jeg gjorde akkurat det samme å det fortalte jeg henne. Så lenge et forhold er ærlig har jeg ingen problemer med det. Å tror ikke det var mange gangene hun ikke kom til meg etter en fuktig tur på byen, å de andre gangene dro hun hjem etter byen og ventet på at jeg skulle bli ferdig på jobb. At hun rotet med andre på byen og flørtet veldig mye brydde ikke meg siden jeg gjorde stort sett det samme. Gikk litt sport i det etterhvert. Om dette egentlig bare kan kalles pulevenner kan vel diskuteres. Selvfølgelig vil jeg ikke ha et slikt forhold med den jeg eventuelt stifter familie med. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Exen min var utro, men han var ikke noe å samle på likevell... Pervo faen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Exen min var utro, men han var ikke noe å samle på likevell... Pervo faen. Hehe, det var voldsomt.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nei, hvordan skulle jeg vite det Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Eks'en har nok aldri vært utro mot meg. Hun var kun utro mot noen av de andre hun var sammen med. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ser på kyss som utroskap. Han var på byen og kysset en annen jente for 1 år siden fordi han nettopp hadde fått vite at jeg hadde LIGGET med eksen min. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 EDIT: Jeg ser på kyss som utroskap. Han var på byen og kysset en annen jente for 1 år siden fordi han nettopp hadde fått vite at jeg hadde LIGGET med eksen min. Lettere for meg å tilgi han enn omvendt for å si det sånn. Tramp... On topic: Nope Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 EDIT: Jeg ser på kyss som utroskap. Han var på byen og kysset en annen jente for 1 år siden fordi han nettopp hadde fått vite at jeg hadde LIGGET med eksen min. Lettere for meg å tilgi han enn omvendt for å si det sånn. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Eks'en har nok aldri vært utro mot meg. Hun var kun utro mot noen av de andre hun var sammen med. Da ville jeg heller leve uvitende om det, enn å gå rundt å tenke på om det kan skje igjen... Ontopic: Kan ikke kalle det utroskap, vi var FGF, jeg trodde ikke jeg likte henne på den måten.. Hu var på oslotur, traff en kamerat av meg der og lå med ham samme dagen. Hu turte seffers ikke si det til meg den før ca en måned etter.. Kameraten var så på besøk her ei helg hu flørta med han og jeg ble dritsjalu... Gikk opp for meg hva jeg følte for henne den helja, så vi ble sammen på søndagen og har snart vært sammen i 3 måneder... Kameraten er rundbrenner, så han har hatt dame ved begge tilfellene.. Tror aldri jeg helt kan tilgi ham, men jeg er rar.. (deler av inlegget passer i "hvordan ble du sammen med kjæresten din" tråden... ) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, hun slo opp med meg pga en annen.. han viste seg å være en drittsekk og hun kom krypende tilbake etter bare noen uker. Dritdeilig å avvise henne da. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja 2 ganger. i løpet av 6år. Kall meg domsnill. Men har lyst til å be a dra til ******* nå. Er lei å har lyst til å være singel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 nei, tror ikke det. Har heller ikke vært det, har vært flink nok til å si nei når sjansen har bydt seg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hadde visst allerede svart på denne, jeg. Endret 17. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Fikk vite i ettertid at en eks var utro mens vi var sammen. Samme dama går nå på sosialen, har blitt feit og jævlig...og har to løsunger som ingen av de to forskjellige fedrene vil ha noe med å gjøre. Oh, sweet karma. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 - Har dama di/x'en din noen gang vært utro? - Ja - Har DU noen gang vært utro? - Ja Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 - Har dama di/x'en din noen gang vært utro?- Ja - Har DU noen gang vært utro? - Ja 5020111[/snapback] Hvorfor skal du være utro? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 - Har dama di/x'en din noen gang vært utro?- Ja - Har DU noen gang vært utro? - Ja 5020111[/snapback] Hvorfor skal du være utro? 5020136[/snapback] Hvorfor jeg skal være? Hvorfor jeg har vært mener du vel... Tok igjen. (Barnslig? Ja. Hjalp det? Nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå