Gå til innhold

Har dama di/x'en din noen gang vært utro?

Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dama de utro, er hu ikke noe å spare på! Det viser jo at hu ikke har den sperren så da kan hun like så godt gjøre det igjen. Dump de med en gang!

Eller gi faen å gjør det samme, og være ærlig om det. Å lev i et forhold som fungerer uten sjalusi og mistanker, helt til det punktet der du blir forelsket i en annen. Men du har hatt det jævlig fint fram til da ;)

Faen hva slags menneske er u? :no: Er u utro og dama di er det. Forholdet deres må jo da suge! et forhold burde vell være basert på "trust" og gjensidig kjærlighet? ellers ser jeg ingen grunn til å være sammen, :thumbdown:

Lenke til kommentar
Faen hva slags menneske er u? :no: Er u utro og dama di er det. Forholdet deres må jo da suge! et forhold burde vell være basert på "trust" og gjensidig kjærlighet? ellers ser jeg ingen grunn til å være sammen,

Ok, hun er nå en slags X

Jeg stolte på henne, om hun lå rundt brydde meg fint lite. Siden jeg gjorde akkurat det samme å det fortalte jeg henne. Så lenge et forhold er ærlig har jeg ingen problemer med det. Å tror ikke det var mange gangene hun ikke kom til meg etter en fuktig tur på byen, å de andre gangene dro hun hjem etter byen og ventet på at jeg skulle bli ferdig på jobb.

At hun rotet med andre på byen og flørtet veldig mye brydde ikke meg siden jeg gjorde stort sett det samme. Gikk litt sport i det etterhvert. Om dette egentlig bare kan kalles pulevenner kan vel diskuteres.

Selvfølgelig vil jeg ikke ha et slikt forhold med den jeg eventuelt stifter familie med.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Eks'en har nok aldri vært utro mot meg. Hun var kun utro mot noen av de andre hun var sammen med.

Da ville jeg heller leve uvitende om det, enn å gå rundt å tenke på om det kan skje igjen...

Ontopic:

Kan ikke kalle det utroskap, vi var FGF, jeg trodde ikke jeg likte henne på den måten.. Hu var på oslotur, traff en kamerat av meg der og lå med ham samme dagen.

Hu turte seffers ikke si det til meg den før ca en måned etter..

Kameraten var så på besøk her ei helg hu flørta med han og jeg ble dritsjalu... Gikk opp for meg hva jeg følte for henne den helja, så vi ble sammen på søndagen og har snart vært sammen i 3 måneder...

Kameraten er rundbrenner, så han har hatt dame ved begge tilfellene.. Tror aldri jeg helt kan tilgi ham, men jeg er rar..

(deler av inlegget passer i "hvordan ble du sammen med kjæresten din" tråden... :))

Lenke til kommentar
- Har dama di/x'en din noen gang vært utro?

- Ja  :angry:

- Har DU noen gang vært utro?

- Ja   :innocent:

5020111[/snapback]

Hvorfor skal du være utro?

5020136[/snapback]

Hvorfor jeg skal være? Hvorfor jeg har vært mener du vel... Tok igjen. (Barnslig? Ja. Hjalp det? Nei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...