Ernie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke noe utroskap her, men om det hadde skjedd sä tviler jeg pä at jeg kunne tilgitt det. Enig, tror aldri jeg noen sinne kommer til å tilgi utroskap, og det samme hva. For meg vil det være et tillitsbrudd på høyeste nivå. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Men jeg har heller aldri opplevd det, sä synes ikke jeg kan svare helt pä det.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 nei, det e jo nettopp det. Du vet jo ikke ka du vil gjøre før du e midt oppi det..og de fleste e jo villig til å strekke seg ganske så langt for dem man elsker/er glad i.. etter å ha tenkt litt på saken så tror eg at eg kunne greid å gått videre om typen bare var utro en gang, og aldri igjen, og med en helt ukjent dame..hadde det vært en god vennine eller søsteren min så hadde det jo seff vært noe annet... shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Svar på topic. Ja, eksen min var utro mot meg. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Svar på topic. Ja, eksen min var utro mot meg. smile2.gif tilga du hu da?? Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort! er nok av den ganske så sjalu typen som ikke fort kommer over slike ting, så vis jeg hadde prøvd å tilgi å komme over det så hadde det nok bare gått å plaget meg i det sjulte, mens jeg hadde trekt det fram i tide og utide som hadde laget helvette mellom meg å dama å derretter blitt slutt... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Svar på topic. Ja, eksen min var utro mot meg. smile2.gif Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort! er nok av den ganske så sjalu typen som ikke fort kommer over slike ting, så vis jeg hadde prøvd å tilgi å komme over det så hadde det nok bare gått å plaget meg i det sjulte, mens jeg hadde trekt det fram i tide og utide som hadde laget helvette mellom meg å dama å derretter blitt slutt... Gjett hva jeg gjorde, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ja. Klarte ikke å tilgi. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Ja. Klarte ikke å tilgi. Leste feil. Endret 24. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Personlig kunne jeg aldri tilgitt utroskap fordi jeg er for sjalu tror jeg, og fordi jeg ikke hadde klart å få det ut av tankene... Må være enig der, jeg hadde vell ikke klart å legge det bak meg, er ganske sjalu Jeg har kommet til å bekymre meg alt for mye..Da hadde ikke forholdet fungert... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er ikke helt sikker, men det kan hende hun var det på slutten av forholdet. Det betyr i grunn ikke noe nå, siden det likevel er slutt. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jepp, klarte ikke å tilgi han nei. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingen grunn til å være utro mot meg, jeg er jo ultramannen. Så svaret må jo bli nei. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har ikke vært sammen med noen i et ordentlig forhold, men følte at hun var utro mot meg for det. Vi hadde noe på gang, så på neste fest (helgen etter!) så gjorde hu ikke annet enn å rote med en kamerat av meg. Er i ettertid glad det hendte siden jeg har funnet ut at hu ikke var noe for meg allikevel. han er ingen kamerat Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingen grunn til å være utro mot meg, jeg er jo ultramannen. Så svaret må jo bli nei. Du har iallefall selvtilliten i orden, da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Selvsagt har jeg selvtilliten i orden. Hvem ville ikke hatt det om de var meg? Vakker, intelligent og særs hyggelig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Selvsagt har jeg selvtilliten i orden. Hvem ville ikke hatt det om de var meg? Vakker, intelligent og særs hyggelig. Grrr. Stud. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er dama de utro, er hu ikke noe å spare på! Det viser jo at hu ikke har den sperren så da kan hun like så godt gjøre det igjen. Dump de med en gang! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er dama de utro, er hu ikke noe å spare på! Det viser jo at hu ikke har den sperren så da kan hun like så godt gjøre det igjen. Dump de med en gang! Eller gi faen å gjør det samme, og være ærlig om det. Å lev i et forhold som fungerer uten sjalusi og mistanker, helt til det punktet der du blir forelsket i en annen. Men du har hatt det jævlig fint fram til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå