Never Can Tell Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den oppblåsbare dukken har, såvidt jeg vet, ikke vært såveldig utro, så nei Jeg tror dukka mi har et hemmlig forhold til en Rimi pose off, den er kjip ass. føler med deg gitt... Er det en fin rimipose i tillegg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke som jeg vet om, nei. Jeg hadde kanskje prøvd å tilgi, men tviler på at jeg hadde klart det. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er noe jeg ikke skjønner, hvorfor må folk være utro? Eller de fleste er det da *rolleyes* . Er ikke det mye bedre å gjøre det slutt med en man er sammen med også rote vilt, enn å rote med andre når man er sammen med noen? ... Kjærlighet er kompliserte greier, hvis man er ikke klar for det så la vær heller. X`n min var utro, hun ble sammen med X`n sin igjen da vi var sammen. Jeg følte meg utnytta. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 I følge eksen min var han utro mot meg, men det tror jeg faktisk akkurat hva jeg vil om :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er noe jeg ikke skjønner, hvorfor må folk være utro? Eller de fleste er det da *rolleyes* . Er ikke det mye bedre å gjøre det slutt med en man er sammen med også rote vilt, enn å rote med andre når man er sammen med noen? ... Kjærlighet er kompliserte greier, hvis man er ikke klar for det så la vær heller.X`n min var utro, hun ble sammen med X`n sin igjen da vi var sammen. Jeg følte meg utnytta. Det er vel for å sjekke om gresset er grønnere på andre siden. Noen vil kanskje også ha i både pose og sekk? Andre klarer bare ikke å styre de fysiske lystene sine. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei, jeg har aldri vært utro, å hun har aldri vært utro mot meg, jeg ville aldri forgitt hun. Vel, da tviler jeg på at hun er så glad i meg som hun sier hun er, å jeg finner utroskap som en idiotisk og egoistisk ting. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har aldri vært utro, tror ingen av x'ene heller har vært det, men jeg har vært utro i hodet. Fantasert om mange andre/tenk på andre ganske ofte og det føles ikke bra. En føler seg skyldig selv bare av å tenke. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 vis kyssing er og være utro så har jeg vært utro ganske mange ganger desverre.. Har blitt tilgitt hver gang å har ikke gjort noe sånt på nesten to år nå så jeg har skjerpet meg ganske mye nå i forhold t før... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er i ettertid glad det hendte siden jeg har funnet ut at hu ikke var noe for meg allikevel. Sånn skal en ekte mannfolk tenke.... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 EDIT: Jeg ser på kyss som utroskap. Han var på byen og kysset en annen jente for 1 år siden fordi han nettopp hadde fått vite at jeg hadde LIGGET med eksen min. Lettere for meg å tilgi han enn omvendt for å si det sånn. Forbanna idiotisk gjort av begge to. Merkeleg at dykk er i lag endå, IMO. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har aldri vært utro selv, men eksen min var utro mot meg når hun var i utlandet og jeg var i militæret. Jeg tilgav henne, og vi bodde sammen i nesten to år i etterkant. Etterhvert merket jeg at jeg ikke egentlig hadde kunnet gitt slipp på det, jeg ble mistenksom og sjalu, og det ble slutt. Hvis jeg skulle oppleve noe liknende igjen er det slutt på dagen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 mange som sier at nei,eksen min har ikke vært utrolo,eller nei,dama mi har ikke vært utro... hva faen veit dere egentlig om det a? er nok mange der ute som sitter å trur at alt er bra,mens dama eller typen deres er ute å ordner seg med andre.... utroskap er blitt litt greit føler jeg.... helt sykt i mine øyne Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har ikke vært utro noen ganger og mener no at kjæresten min ikke e utro med noen..så..alt fint ...hadde aldri kunnet tilgitt utroskap. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 EDIT: Jeg ser på kyss som utroskap. Han var på byen og kysset en annen jente for 1 år siden fordi han nettopp hadde fått vite at jeg hadde LIGGET med eksen min. Lettere for meg å tilgi han enn omvendt for å si det sånn. Forbanna idiotisk gjort av begge to. Merkeleg at dykk er i lag endå, IMO. helt enig. for min del er svaret Nei. Så vidt jeg vet hvertfall Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke noe utroskap her, men om det hadde skjedd sä tviler jeg pä at jeg kunne tilgitt det. Men om dama hadde ligget med en annen på en fyllefest sä er det lettere å tillgi en om jeg for eks. hadde sett dem kysse. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Loffelur: Du har et poeng, er forskjell på at typen/dama har følelser for noen andre og at han/hun driter seg ut. Men hadde typen min liggi med noen andre så hadde det aldri blitt tilgitt uansett.. Er 100% sikker på at de to jeg har hatt seriøse forhold med ikke har vært utro mot meg. Høres kanskje dumt ut å si at ejg vet det så sikkert, men man kjenner da de man er sammen med.. Personlig kunne jeg aldri tilgitt utroskap fordi jeg er for sjalu tror jeg, og fordi jeg ikke hadde klart å få det ut av tankene... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 @Anette_ som jeg sa sä tror jeg heller ikke at jeg hadde tilgitt det. Kankje om jeg hadde hvert gift i 40 är... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå