Bogan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 En ting er hverfall sikkert. Å vinne idol er en sikker vei for å bli en fiasko og aldri kunne bli en ordentlig musiker.. hvertfall ikke nå denne og neste runde. Hva med et band soloartist i stedet? Idol kna da virkelig ikke være noe mål for en som virkelig liker drive med musikk? Lenke til kommentar
macken Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Den andre... Dansband-Svisj neste stopp Liker mye slags musikk men danseband er noe helt spessiellt for meg så kanskje ja Endret 26. september 2005 av macken Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Folk med talenter og pågangsmot må for guds skyld ikke engang tenke på å melde seg på Idol. Makan til amatørmessig måte å bli artist på skal du lete lenge etter. De eneste som tjener penger på Idol er TV2. Spør enhver ordentlig musiker rundt omkring i vårt vidstrakte land, så vil han/hun le fryktelig høyt om du nevner Idol. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kjære vene, ikke meld deg på idol. Ta mitt råd! Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hehe, det er kansje litt vanskelig å høre stemmen din, når du synger "oppå" original-vokalen da. Mener jeg hører mer Rune Rudberg enn deg på den siste sangen... Endret 26. september 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Om du har sansen for det mølet, burde du ha prøvd. Uansett hva andre sier. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) NEI!! Endret 27. september 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Burde jeg melde meg på Idol audition?? Rett og slett en veldig bra stemme. Du bør vurdere å melde deg på ja. Hvis ikke, så finn deg et band, for den stemmen kan du nå langt med. Fikk assosiasjoner til De-Lillos... Kunne det være mulig å få høre en mindre "hardcore mixet" versjon uten alt det ekko-tullet? Edit: Nå hørte jeg sang to. Vil bare si en ting: syng aldri sånn musikk igjen. Stemmen din falt drastisk i mine ører Endret 27. september 2005 av anth Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Men, altså, synger du oppå orginalen eller? Spill inn noe med kun stemmen din, så er vi sikker på at du IKKE skal melde deg på idol. Kan ikke si jeg har hørt noe som tilsier at du ikke blir kastet ut av auditionrommet i skam. Lenke til kommentar
macken Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hehe, det er kansje litt vanskelig å høre stemmen din, når du synger "oppå" original-vokalen da. Mener jeg hører mer Rune Rudberg enn deg på den siste sangen... Det er umulig Rune Rudberg har aldri sunget dan sangen:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg syns du burde melde deg på, ikke fordi du er flink eller no. Men fordi du har lyst. Og da spiller det liten rolle spesielt for idol Ser du bra ut og har kameratekke, er det alt som betyr noe. Kommer til å heie på deg når du deltar 4 sure Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uansett, bare det å diskutere Rune Rudberg i denne sammenheng gir dårlige vibber (det gjør det forsåvidt, uansett sammenheng). Spørsmålet er hvilke intensjoner du har med å stille opp. Hvis det er for å nå langt, kan du bare glemme det (tror dommerne kommer til å si dette ganske mye klarere og mer sarkastisk enn meg). Får å si det rett ut; den siste låta var pinlig dårlig på alle måter. Jeg lo på samme måte som jeg lo, da jeg så filmen "Dis" av Aune Sand. Du kødder med oss. Ikke sant? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg syns vi alle skal melde oss på Idol. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei ikke diss "Dis" og Aune her... Uansett, jeg trur at det finnes mange talenter der ute som vi kanskje kunne hatt glede av om ikke idol hadde ødelagt all selvtillit dem hadde.. Bare se ut i verden, de beste og kuleste bandene i verden har egentlig en ganske "dårlig" vokalist.. Hvem ønsker egentlig å høre på disse idol folka uansett, det er så gørr kjedelig musikk uten innhold at man ønsker tv`n aldri ble oppfunnet.. Bare se, det som folk vil se er dem som driter seg litt ut, har helt rævva sangstemme, men de har noe eget.. Ikke dette musikk industri oppgulpet vi får servert.. Så lurer dem på hvorfor vi laster ned musikk.. Ja fordi det finnes nesten ikke musikk der ute som er verdt å kjøpe.. Det blir det samme med spill, man laster ned, tester, deretter om den er bra så kjøper man det... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har hørt og vurdert endel musikk gjennom årene. Og jeg vil si det slik at stemmen hans har potensiale. Fint stemmeleie. Men tror nok litt sangopplæring hadde vært på sin plass. Savner dynamikk og variasjon. Du gjør et greit forsøk, men det blir litt for "rett frem"... Uansett tror jeg du har en viss sjanse. Men som nevnt - etter at du har lært deg å synge med mer dynamikk og stemme. Det er min vurdering i allefall Lykke til.. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Men altså! Man hører jo knapt stemmen! Det blir jo som å ha musikken på full guffe i bilen, og synge lavt med i bakgrunnen. Hvor vanskelig er det å kamuflere en dårlig stemme bak noe slik? Og tror ikke en jury i Idol blir særlig imponert over noen sviske danseband låter. Få høre noe solo-opplegg da! Imponer oss! Lenke til kommentar
macken Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Til TOA! Du sier;''Få høre noe solo-opplegg da! Imponer oss!'' Mener du da uten melodi? Til dere andre: Takk for alle kommentarer det setter jeg pris på Noen forslag til andre sanger jeg kan spille inn slik at de som vil vurdere har no mer og gå ut i fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Uansett om det er bra eller dårlig; meld deg på! Er det dårlig er det jo d bra også, sinnsykt gøy å se folk drite seg ut på idol Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så kan du gå inn på Idol med HW.no skrevet på ei t-skjorte, så vet vi hvem du er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå