macken Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Vil du høre på denne låta og gi meg en kommentar? Burde jeg melde meg på Idol audition?? Takker for alle svar Endret 24. september 2005 av macken Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Så sinsykt bra sang! Han kan dra til Idol, men lykke til Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 synest heller denne passer best under Humor delen av forumet eg, men men. også brudd på tre-ords-regelen. (som nevnt over ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 var ikke falskt, men om du bestemmer deg for å være med, burde du nok velge en litt mer krevende sang. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Det er helt irrelevant hvordan du synger, det viktigste er å se kul ut Det har du vel skjønt etter å ha fulgt med (vel, Kurt var et hederlig unntak, men han holdt jo også på å bli utstemt (hvilket skulle si det meste om konseptet)). Du synger helt greit på den sangen, men den er langtifra krevende nok til å avgjøre rent vokalmessig. Eller for å bruke fagsjargongen; Nok flow, men det manglet litt groove Meld deg på du, så får du se hvordan det går. Du kommer uansett ikke til å gjøre bort deg. Endret 24. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
arianar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ai! Ille tilfelle av thread necromancy her ... Lenke til kommentar
macken Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Her er en til dere kan vurdere ut i fra Linken er fikset Endret 25. september 2005 av macken Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den andre linken funker ikke ser det ut som, ikke hos meg hvertfall. Må si meg enig med de andre at den sangen blir kanskje litt for enkel. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ja du kan jo prøve Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 HAHAHAHAHAHA. Rett og slett konge. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Vansklig å høre stemmen din skikklig med all redigeringa... Etter jeg hørte den andre steg tvilen om at det er du som synger Endret 26. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hmm... Mye utakt.. Åsså veeeeeldig kjedelig stemme. Ikke noe spes, lissom. Men ikke noe feil.. kanskje litt nasalt.. Mn du kan jo melde deg på idol.. Mange som er dårligere enn deg:p Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 En stemme sier meg at du MÅ få platekontrakt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den andre... Dansband-Svisj neste stopp Lenke til kommentar
gustav Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Den andre... Synes du skulle melde deg på jeg, dette kan bli god underholdning. Fikk gåsehud av den utrolig poetiske teksten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå