Gå til innhold

Stort og bredt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 24" versjonen composite eller Svideo input? Det står RBG-input på acer sine spec sheets som det var liket til, men jeg vet ikke om dette er composite, eller bare refererer til hvordan fargedata overføres eller noe...

Forøvrig, vet noen hvordan PS3 og XboX360 vil kobles til HDTV displays? Jeg tviler litt på at s-video kan takle 1080i med noe brukbar kvalitet, så er det også VGA eller DVI output på disse to konsollene? ... Kjekt å ha sånn mulighet på en skjem når man vurderer å kjøpe en av de to =)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Sitter seriøst å vurderer å kaste ut den grusomme plasskrevende 28" CRT-TV-en min fra rommet mitt, og istedet sette inn et arbeidsbord med lyd, ekstern tv-tuner og en 23-24" widescreen. Virker som en grei (og "relativt") billig måte å få en HD-klar TV / dockingstasjon til den bærbare maskinen. Eneste problemet jeg lurer på er om skjermkortet til den bærbare kommer til å takle så høye oppløsninger (Intel ExtremeIG900-ellernoe med 8-128MB minne). Er selvfølgelig ikke ment for spill, men hadde vært greit om den klarte 720p video og normal 2d windowsbruk.

Lenke til kommentar
Stiller meg tvilende til at den 24" skulle være så billig. Håper ikke at de sparer penger på panelet. HP har jo såfall i USA gått kraftig ned i pris på sine gode 23". De bruker det samme panelet som i Apple sine skjermer og er mye billigere. ca 7800 eks moms for HP sine og (NOK 10.792,00 ekskl. mva.) for apple sine. Det er en stor forskjell det.  Håper det kommer noen pris nedganger snart me want a 23" skjerm sikle sikle  :dribble:

Dell sin 24" har jo kostet 8500 her i Norge ganske lenge nå... (inkl moms altså)

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Responstiden virker lovende, men jeg tør vedde på at fargene ikke når helt opp til en god CRT. Jeg kunne kanskje kjøpe en slik 24" til spill og en annen skjerm til bilder, men det blir altfor dyrt for meg. Jaja, et års tid til så kanskje...

4906979[/snapback]

Er det noen som har kjøpt og prøvd denne skjermen i 3D spill ? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
,12/03-2006 : 13:27]
Responstiden virker lovende, men jeg tør vedde på at fargene ikke når helt opp til en god CRT. Jeg kunne kanskje kjøpe en slik 24" til spill og en annen skjerm til bilder, men det blir altfor dyrt for meg. Jaja, et års tid til så kanskje...

4906979[/snapback]

Er det noen som har kjøpt og prøvd denne skjermen i 3D spill ? :hmm:

5740731[/snapback]

Det lurer jeg og på...

Edit:Ikke så mye lyst til og være den første liksom :p

Endret av Alte-to
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...