Gå til innhold

jeg har nettopp oppdatert min se k750i

Svulst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte telefonen min kvelden 23.09.2005. Jeg har samme problemer som nevnt over. Kort gjenfortalt er problemene som jeg har oppdaget følgene:

1 Telefonen tror selv at den er W800i, noe den ikke er. Jeg måtte oppdatere drivere til PC med W800i drivere for at PCen skulle få tilgang på K750i telefonen min igjen.

Når det gjelder Software så får jeg følgende info fra min telefon:

R1N035

prgCXC 125952_EU_1_CL

R1N035

LCD SW versions

Main display

Current: 0

Camera SW versions

Camera

Current: 4.5

ITP SW versions

CXC 125 932 R1E

Customization

CDA102337/12 R5A

cxc 125953 R1N035

EUROPE_4

Content version

PA11

2 Jeg har bare Engelsk språk på telefonmenyene, under språk er valgene:

* According to SIM

* English

3 Kamera fungerer ikke lenger sammen med Media Player, må minimere Media Player først for å få tilgang på kamera.

4 Oppdateringsindikatoren i JAVA programmet hopper fra 42% til 100%, tror ikke dette er en feil siden disse indikatorene sjelden stemmer. Eller er det her oppdateringen hopper over evt. språkpakker osv.?

Er det flere som har fått samme problem i det siste? Er det noen som har klart å få tilbake norsk og fått kamera funksjonen til å virke sammen med Media Player igjen?

Jeg har sendt e-post til SE og venter på svar, kommer med oppdatering.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at oppdateringen feiler selv om programmet sier at oppdateringen er fullført.

Kopi fra siste del i logen(C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\log\mySEUSlog.log):

15.11.20:578 57 Result All ok (by) homeflash.msconnector.l

15.11.23:671 58 Error Didn't get ack for reset of loader (by) homeflash.msconnector.nb

15.11.23:671 59 Info ###### Script stopped, HL1_pg_K750CDA102337/12REDCID36_f_050921_1021_6 (by) homeflash.msconnector.ic

Jeg har kjørt oppdateringen flere ganger men den stopper på samme sted hver gang, dette skjer ved ca 42-43%. Noen andre som får samme feil i log?

Jeg har prøv å kjøre oppdatering i både ”Automatisk bekreftelsesmodus” og ”Gjenopprettingsmodus” men begge feiler ved 42-43%. Har utført en ”master reset” på telefon før oppdatering. Jeg har oppgradert til nyeste JAVA og PC_Suite_1.7.10.exe som nettopp har blitt lagt på nett. Men ingen ting av dette hjelper. Er det noen som har flere forslag?

Selv om telefonen og PC sier at min K750i er en W800i telefon så kan jeg ikke se noen forskjell i Media Player og kan heller ikke bruke den i flymodus, så jeg tror ikke den har fått W800i software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...