Gå til innhold

Patch til Final Fantasy VII

Jimmy Pop

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et spill, FinalFantasy VII, men det fungerer bare med Win9x. Jeg har sett et sted det finnes patcher til XP, men jeg kjører win2000, så vet noen om det finnes patcher til 2000?

Er dette lovlig her på forumet, forresten? Hvis ikke, oppfordrer jeg dere til å ikke svare.

Jeg må bare si at jeg har kjøpt spillet, og det er mitt, men virker ikke i 2000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du at det ikke fungere under Windows 2000?

I hvertfall har Eidos Interactive lagt ut en forskjellige patcher til spillet. Jeg husker ikke i farten urlen, men du kan lete litt her http://www.eidosinteractive.com .

Så vidt jeg husker, så har FF7 problemer med nvidea's grafikkort (de gamle). Så du kan jo prøve å installere forskjellige drivere, dersom du har nvidea's grafikkort.

Lenke til kommentar

Patcher er da helt kosher å diskutere.

Jeg prøvde FFVII uten patcher på min maskin, Win2k, AMD XP1600 og Gf3Ti200. Da fikk jeg speilvendt og opp-ned videosnutter, og maskinen låste seg når jeg kom til den første kampen.

Under Win98SE fungerte det smertefritt. Utrolig nok.

Lenke til kommentar

Jeg spilte FF7 under Windows XP, og da ble alle filmene avspilt i ELENDIG kvalitet. Skikkelig grovkornet bilde og kjempedigre pixler. Men hvis jeg spilte filmene av i Binkplayer utenfor spillet (filene er vel .bik-format) ble de helt perfekte. Fant aldri noen løsning på det. Filmene hakket veldig ofte også.

Men spillet virket da..

Lenke til kommentar

Flott og se at så mange liker final fantasy =)

men jeg må si meg uenig med at 9'ern er bedre enn 7'ern. VII var det første jeg spilte av disse spillene; og det vant hjertet mitt lett som bare det :smile: Historien er så super at jeg får grøssninger! 9'ern også super!

.. men stiller ikke helt på samme høyde =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...