akristina92 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei. Sitter her å sliter igjen. Som vanlig greier jeg ikke å velge klasse, og sitter her med en blandet følelse om alle klassene i spillet. Har nå en level 39 rogue, 30 shaman, 33 warrior, 31 mage og hadde en level 30 priest (som den tosken jeg er sletta jeg den og ga penga til en venn). Sliter som /&¤% med å bestemme meg for hvilken av disse jeg vil ha til level 60. Har egentlig ganske lyst til å spille på shamanen, men på en annen side warrioren. Liker at shaman kan heale seg og har totems og shocks. Liker windfury også! Warrior kan jo utrette en enorm damage, og det liker jeg også! Elsker å critte med en warrior, og liker og at warrior tåler en støyt. Men er ikke så glad i manaen til shamanen, for når jeg går tom sliter jeg ganske mye. Noen som kan hjelpe meg å bestemme meg? Gi noen pluss og minus, kanskje forslag til en annen klasse? Takk. EDIT: Skrivefeil. Endret 24. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill warlock, critt for 5000 med shadowbolt : o Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill warlock, critt for 5000 med shadowbolt : o kniiis Gogo warrior! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Starta selv nylig en hunter. Ganske morsomt igrunn... Er bare lvl 22 enda men. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill som warrior. De kan utrette en helt syk dmg og tåler en støyt eller 13. fint og vere med i instance også, all vil ha deg med når du kommer opp i lvl også, lvl 60 warrior river balle! og som du sier trenger Shamans mana og warrior trenger bare rage som blir gaina når du dasker min første post her Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill som warrior. De kan utrette en helt syk dmg og tåler en støyt eller 13. fint og vere med i instance også, all vil ha deg med når du kommer opp i lvl også, lvl 60 warrior river balle! og som du sier trenger Shamans mana og warrior trenger bare rage som blir gaina når du dasker min første post her gratz! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Spill warlock, critt for 5000 med shadowbolt : o vanlig crit er 1500 crital= 2000-3000 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En anbefaling kan være å respecce de du har. Spillestilen blir da relativt annerledes. Selv syns jeg dagger-roguen min var dritdøll på level 39. Respeccet til mace, holdt meg til stunlock og lastet ned et par addons (gougehelper/energywatch) og plutselig var den mye mer interessant. Lett og grei å grinde med, tar minimalt med skade og kan mer eller mindre løpe rett fra en mob til en annen. Magen kan du f.eks. respecce til frost-build og prøve ut AoE-grinding. Muligheten til å karnøfle et tosifret antall mobs på en gang, er ubeskrivelig artig. Skal du starte en ny char, kan jo hunter og druid være relativt interessant med de nye oppgraderingene de har fått/får i 1.8. Startet selv en hunter for ikke mange dagene siden, og den er faktisk ganske artig å spille med. Warlocks er jo også ganske søte. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Takker for innlegget Psilo (Satt egentlig bare å venta på innlegget ditt). Lurer på om jeg skal prøve en druid. Har faktisk ikke prøvd en druid til mer enn level 10. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du kan jo bare spille på begge 2? Hvis du blir litt lei warrioren i en periode, kan du bare spille på shamanen og vica versa. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Njaaa, har veldig lyst til å bare spille på en, sånn at det går litt kjapt. Har spilt spillet en gooood stund, og har veldig lyst til å komme til litt høy level. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ok. /random 100 da? Over 50 så tar du shamanen, under 50 så tar du warrioren? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Warrior er gear dependant. Det er ikke shamans. Pick and choose. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Warrior er gear dependant. Det er ikke shamans. Pick and choose. warrior er populær. Det er ikke shamans. Pick and choose. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Warrior er kjempegøy, det kan jeg anbefale (er bare level 41 da men..) liker tanken på å ha 5.5k hp og kunne critte noen for 2000 damage med instant attacks Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Mitt tips er å sende en mld til en GM og be han vekke til live igjen den slettede presten din. Bare si navn, lvl og server så gjør de det på 1-2-3 ! Nye penger er enkelt å skaffe, har du andre chars på samme server er det jo bare å maile. Har ikke spilte prest noe spesielt, men det virker veldigveldig morsomt i pvp Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hehe. En venn av meg spiller og på den serveren, så har det seg sånn at jeg solgte alt jeg eide og hadde, og ga penga til kompisen Har heller ingen andre chars på den serveren, og det blir ikke lett å skaffe penger halvnaken. (Ja, jeg er en tosk) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hehe. En venn av meg spiller og på den serveren, så har det seg sånn at jeg solgte alt jeg eide og hadde, og ga penga til kompisen Har heller ingen andre chars på den serveren, og det blir ikke lett å skaffe penger halvnaken. (Ja, jeg er en tosk) kan du ikke låne noe, eller få tilbake av vennen? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hmm.. Det var en god idè, ja. Kjenner en level 60 på den serveren og. Kan høre med han. Får høre med kompisen min i morgen, siden jeg ikke aner hvor han er. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 min lvl 54 mage grinder tyrs hand tjener en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå