Jooakim Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den sisten timen har jeg fått denne feilmeldingen (se bilde). Jeg måtte laste ned en ny update tidligere i dag, men kunne spille i et par timer etter dette før denne meldingen dukket opp. Er det noen som har det samme problemet? Jeg hadde det samme, slo av steam, og på igjen :--D Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg hadde det samme, slo av steam, og på igjen :--D Ja det virket for meg også. Source er fremdeles ikke helt stabilt hos meg. Load sekvensen tar ca fire ganger så lang tid, og noen ganger stopper alt opp (se bilde). Enerverende. Endret 28. september 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har merket crappy fps på hl2 etter en update for en måned siden elns. er faktisk uspillbart nå, selv på laveste grafikk har en p4 3,2 1gig med ram og x800xl Valve har ødelagt hl2 for meg.. har faktisk vurdert å gå til forbrukerrådet elns for å få penger igjen og ja, har prøvd ¨å bytte drivere osv. Tror heller det er noe med systemet ditt å gjøre. Her går HL2 så glatt som alltid. Bruker 4x FSAA og 4xAF på mitt Radeon 9800 Pro. Oppdater hovedkort/chipset driverene og sjekk at AGP akselerasjonen er på osv. Kan også være lurt å sjekke om det er noen programmer som stjeler ressurser. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det har nok ikke noe med systemet å gjøre. Det er utrolig mange som har blitt berørt på forskjellige måter etter den siste super patchen fra valve. Jeg med mine 2 6800 ultra i sli ligger på gjennomsnittlig 30-40 fps, før var det 150-200. Så noe er definitivt galt. Jeg har prøvd å oppdatere og nedgradere drivere til chipset, skjermkort og det som kan endres på. Har lest på steampowered forumene at det er veldig mange som har blitt berørt av denne patchen, noe som er virkelig synd. Håper de retter opp feilene snart, for det begynner å bli en stund siden de slapp patchen. Ikke nok med at fps'en er horibel, det er en del mer choking og "lagging" nå, enn før denne patchen. Better luck next time, valve! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal ikke valve snart rydde opp i alt dette tøvet!? har slev et stort problem Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har merket crappy fps på hl2 etter en update for en måned siden elns. er faktisk uspillbart nå, selv på laveste grafikk har en p4 3,2 1gig med ram og x800xl Valve har ødelagt hl2 for meg.. har faktisk vurdert å gå til forbrukerrådet elns for å få penger igjen og ja, har prøvd ¨å bytte drivere osv. Tror heller det er noe med systemet ditt å gjøre. Her går HL2 så glatt som alltid. Bruker 4x FSAA og 4xAF på mitt Radeon 9800 Pro. Oppdater hovedkort/chipset driverene og sjekk at AGP akselerasjonen er på osv. Kan også være lurt å sjekke om det er noen programmer som stjeler ressurser. for det første, jeg har pci-express for det andre, med systemet mitt kjører jeg farcry på full grafikk uten hakking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå