Gå til innhold

Etter ny patch virker ikke cs lenger

Anbefalte innlegg

Skulle spille litt cs:source før legge tid, laster autoamtisk ned en ny patch men når spillet skall starte for jeg bare streker å linjer (ikke mulig å få noe ut av det), prøvdet å restarte å finne en funskjon som satte tilbake evnt grafikk options uten at noe av dette hjalp.

Jeg her 7800gtx, noen som opplever det samme=?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å installere nye drivere (eller reinstallere de "gamle" hvis du har de nyeste)?

Forresten, fikk et svar på IRC her:

<In-Game^^> Kom det ny update til CSS, HL2, HL2DM og CSCZ i dag?

<|sFx|AnDreZ> i går

<|sFx|AnDreZ> fuked opp alt ingen kan spille:o

<|sFx|AnDreZ> bug i updaten..

Kommer vel sikkert en ny update i løpet av dagen (jeg håper og tror at det går rimelig fort) som fikser det. :)

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

hmf... Jeg spilte akkurat HL2DM. Jeg får ikke akkurat streker og linjer, men FPS'en min ligger helt nede på 6-18 :ermm: .

Derfor hakker hele spillet noe forbanna mye! Det er nok et eller annet som har gjort noe med skjermkortet mitt.

Jeg downloada HL2DM på nytt via Steam i dag, etter at jeg "avinstallerte" det tidligere.

Da jeg holdt på å loadet en bane for første gang, hengte hele spillet seg opp.

Så avsluttet og starta jeg HL2DM igjen. Under den vanlige loadinga av en bane kom det fram "updating steam-resources". Det er noe som jeg ikke har fått før, men det er sikkert bare at den oppdaterte spillet. Eller?

Har ikke spilt noen av Source-teknologi spillene på 4-8 uker før i dag, men jeg spilte spillet etter at oppdateringa/patchen var ferdig oppdatert.

Lenke til kommentar
Mange som har problemer, bare sjekk her: http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=340556

Kommer vel ny update i dag/morra. :)

Takker for svar, Potetfar! Nå vet jeg at det virkelig er den nye patchen det er noe kødd med. Tenkte jeg skulle laste ned nyeste drivere for mitt skjermkort for å se om FPS'en gikk opp, men nå slipper jeg det :thumbup:

EDIT:

Så lenge det ikke er en gammel patch som jeg ikke har fått lastet ned enda, har den aller nyeste patchen kommet ( se vedlagt bilde :hmm: ) :

post-176-1127597239_thumb.jpg

Endret av BorN
Lenke til kommentar

Det svaret fra Valve der er vel om mulig det mest arogante jeg har sett. Her har de skapt et problem, og så ber dem folk fjerne alle andre software som måtte skape konflikt med sitt?

hallo??

Stormanns gale??

Nei ærligtalt...det DER holder ikke!!

Hva skal men med en clean boot? Skal man hver gang man vil spille gjøre det de sier der, for så gå undo det etterpå når man vil surfe på nette og lese vg?

"Source motoren er helig, og vi ska ikkje ha nokka anna som kødda med våra visjonar, så vi ber dokka drrrrrepa alle andre tullat programma du måtte ha instalerat. Du kveit, antivirus og sånt tull!!"

Vi får håpe dette er høyst midlertidig...særlig siden de sier:

Below are a few steps that we would like you to try
mao, de er ikke helt sikkre selv på hva løsningen er.

AKIRA

Lenke til kommentar

Det som jeg har i oppstarten skall jeg ha der, de kunne bare rullet tilbakde denn j... pathcen for den er full av buggs. Den løsningen er ikke mindre en latterlig å kan skape mer problemer for dem som ikke er data skyndige, fatter ikke at de kan foreslå det en gang

du kan bruke consol å sette tilbake til dx 8, men du har forsatt problemer som at du ser mellom veggen - nesten ikke servere å logge på - utrolig dårlig ping - frame dropps på opp mot 30 - kicket til desktopp

Nå har jeg brukt natta på denne shitten :no: jeje

may interfere with the game. These programs may include antivirus and system utility programs. When you perform a clean boot, you prevent these programs from starting automatically

Der har dere det svart på hvitt :no: neei for vi trenger jo ikke anti virus prg - vifte styring prg - noen har software firewall - overklokking feks expert tool osv

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Takk for at noen prøver å hjelpe, men det er så mange bugs + at mange af fixene gidder jeg ikke gjennomføre for det er for mye fremm å tilbake

Steam\valve fikk dette til så de frå fikse det, ikke hive dette over på klienten.

eneste kortene som funker bedre etter patchen er x800xl og 850 xt pe stort sett, bombe! ;)

Lenke til kommentar

Nope. Problemet er at de har lagt in nye effekter nå som DOD skall slippes senere i dag, det store spørmålet blir om vi for spilt dette i det hele tatt (om du ikke er heldig å har et ATi kort da)

å sette dx tilbake til 8 gjør så mange for prøvd å spille litt i alle fall men medfører så mange bugs at det ikke er nødvendig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...