simalarion Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Skulle spille litt cs:source før legge tid, laster autoamtisk ned en ny patch men når spillet skall starte for jeg bare streker å linjer (ikke mulig å få noe ut av det), prøvdet å restarte å finne en funskjon som satte tilbake evnt grafikk options uten at noe av dette hjalp. Jeg her 7800gtx, noen som opplever det samme=? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Prøvd å installere nye drivere (eller reinstallere de "gamle" hvis du har de nyeste)? Forresten, fikk et svar på IRC her: <In-Game^^> Kom det ny update til CSS, HL2, HL2DM og CSCZ i dag? <|sFx|AnDreZ> i går <|sFx|AnDreZ> fuked opp alt ingen kan spille:o <|sFx|AnDreZ> bug i updaten.. Kommer vel sikkert en ny update i løpet av dagen (jeg håper og tror at det går rimelig fort) som fikser det. Endret 24. september 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Servere er nede, hdr virker ikke, problemer med grafikk lagg. Den nye patchen har ødlagt ett eller annet på omtrent samtlige pcer rundt om i verden, det her er det WoW kvalitet på!! Og på en lørdag Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg har da spilt cs:s i flere timer idag uten noen større problemer.. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hmf... Jeg spilte akkurat HL2DM. Jeg får ikke akkurat streker og linjer, men FPS'en min ligger helt nede på 6-18 . Derfor hakker hele spillet noe forbanna mye! Det er nok et eller annet som har gjort noe med skjermkortet mitt. Jeg downloada HL2DM på nytt via Steam i dag, etter at jeg "avinstallerte" det tidligere. Da jeg holdt på å loadet en bane for første gang, hengte hele spillet seg opp. Så avsluttet og starta jeg HL2DM igjen. Under den vanlige loadinga av en bane kom det fram "updating steam-resources". Det er noe som jeg ikke har fått før, men det er sikkert bare at den oppdaterte spillet. Eller? Har ikke spilt noen av Source-teknologi spillene på 4-8 uker før i dag, men jeg spilte spillet etter at oppdateringa/patchen var ferdig oppdatert. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Mange som har problemer, bare sjekk her: http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=340556 Kommer vel ny update i dag/morra. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det her er amatør messige greier!, svarte må sitte å holdet rundt dama i kveld da Lenke til kommentar
BorN Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Mange som har problemer, bare sjekk her: http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=340556 Kommer vel ny update i dag/morra. Takker for svar, Potetfar! Nå vet jeg at det virkelig er den nye patchen det er noe kødd med. Tenkte jeg skulle laste ned nyeste drivere for mitt skjermkort for å se om FPS'en gikk opp, men nå slipper jeg det EDIT: Så lenge det ikke er en gammel patch som jeg ikke har fått lastet ned enda, har den aller nyeste patchen kommet ( se vedlagt bilde ) : Endret 24. september 2005 av BorN Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det her er amatør messige greier!, svarte må sitte å holdet rundt dama i kveld da kan ta hun en kveld for deg jeg? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 det kommer desverre ingen update.. det er klient side problemer, ikke patchen, de har satt opp en support side for å fikse problemene her: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det svaret fra Valve der er vel om mulig det mest arogante jeg har sett. Her har de skapt et problem, og så ber dem folk fjerne alle andre software som måtte skape konflikt med sitt? hallo?? Stormanns gale?? Nei ærligtalt...det DER holder ikke!! Hva skal men med en clean boot? Skal man hver gang man vil spille gjøre det de sier der, for så gå undo det etterpå når man vil surfe på nette og lese vg? "Source motoren er helig, og vi ska ikkje ha nokka anna som kødda med våra visjonar, så vi ber dokka drrrrrepa alle andre tullat programma du måtte ha instalerat. Du kveit, antivirus og sånt tull!!" Vi får håpe dette er høyst midlertidig...særlig siden de sier: Below are a few steps that we would like you to try mao, de er ikke helt sikkre selv på hva løsningen er. AKIRA Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Det som jeg har i oppstarten skall jeg ha der, de kunne bare rullet tilbakde denn j... pathcen for den er full av buggs. Den løsningen er ikke mindre en latterlig å kan skape mer problemer for dem som ikke er data skyndige, fatter ikke at de kan foreslå det en gang du kan bruke consol å sette tilbake til dx 8, men du har forsatt problemer som at du ser mellom veggen - nesten ikke servere å logge på - utrolig dårlig ping - frame dropps på opp mot 30 - kicket til desktopp Nå har jeg brukt natta på denne shitten jeje may interfere with the game. These programs may include antivirus and system utility programs. When you perform a clean boot, you prevent these programs from starting automatically Der har dere det svart på hvitt neei for vi trenger jo ikke anti virus prg - vifte styring prg - noen har software firewall - overklokking feks expert tool osv Endret 25. september 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det kan være at cahce filen har blitt korrupt under download. Prøv å verifiser cache filen, og start deretter Steam på nytt. http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Takk for at noen prøver å hjelpe, men det er så mange bugs + at mange af fixene gidder jeg ikke gjennomføre for det er for mye fremm å tilbake Steam\valve fikk dette til så de frå fikse det, ikke hive dette over på klienten. eneste kortene som funker bedre etter patchen er x800xl og 850 xt pe stort sett, bombe! Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg blir så inni hel..te forbanna når man på en søndagskveld setter meg ned for å spille litt cs å ingen ting funker... desktopkræsj! Skulle nesten tro det var et EA spill jo. Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Samma skjedd her.. Hakker tulen og fps på 10 - 18. Men pingen er fin på scores lista men på net_graph står det 200 - 350. Har fx6600gt kort. Kompis har 9800pro og han har ikke merket noe til dette.. Enda ikke kommet noen løsning/ny patch ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Nope. Problemet er at de har lagt in nye effekter nå som DOD skall slippes senere i dag, det store spørmålet blir om vi for spilt dette i det hele tatt (om du ikke er heldig å har et ATi kort da) å sette dx tilbake til 8 gjør så mange for prøvd å spille litt i alle fall men medfører så mange bugs at det ikke er nødvendig Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Forhåpentligvis slipper Valve en update samtidig med at de slipper DoD: Source Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Nvidia har sluppet en fix alt (umulig å få noe ut av valve\steam). go nvidia!! http://www.nzone.com/object/nzone_download...p_2k_78.05.html Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Funket ikke den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå