nree Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Laget ein kjapp klanside for CS klanen min.. Noen som har noen meninger på designet? Trenger ikke mer kritikk nå Endret 24. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ikke så mye og si, men bakgrunnen har ikke du laget.. biip.no (eller ser bare jeg likheten?) Koden er elendig, SIden er heller ikke direkte fin og hva har det med cs og gjøre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Laget ein kjapp klanside for CS klanen min..Noen som har noen meninger på designet? http://evilelite.moo.no/ Det kan hende jeg har drukket et par øl for mye, med dette var ikke noe spess. EDIT: Oppdatering kommer senere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Bkrunden er noe av det eneste jeg ikke har laget selv ja... Den er kopiert og redigert fra ein annen side.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bkrunden er noe av det eneste jeg ikke har laget selv ja...Den er kopiert og redigert fra ein annen side.. Og da står det igjen hvit tekst på grå bakgrunn..? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Den bakgrunnen er jo KOPIBESKYTTET!.. Desutten har ikke du lagdt det selv, Mr. FrontPage hjalp deg Biip.no v1.0 Copyright 2005 Telitas ASA | NIU AS | Kundeservice Endret 23. september 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ? Du har satt litt hvit tekst uten padding på en grå bakgrunn. Det er det du har laget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Syns det er litt søkt å ta copyright på litt hvit tekst på grå bakgrunn, særlig når du faktisk har RAPPA bakgrunnen fra et annet sted. Du påberoper deg altså copyright på noe som ikke er ditt engang. Det blir som å ta copyright på programmet 10 Print "Hello World" 20 Goto 10 30 ***COPYRIGHT TO MEEEEEEE. EVERYONE COPY WILL BE SUED!**** Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Syns det er litt søkt å ta copyright på litt hvit tekst på grå bakgrunn, særlig når du faktisk har RAPPA bakgrunnen fra et annet sted. Du påberoper deg altså copyright på noe som ikke er ditt engang. Copyright (som forresten ikke finnes i norge) gjelder ikke bare for designet vettu, men også for innholdet Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gjør om siden din mer i bredde, for kort syns jeg. Ta og fjern den ekle grønne bakgrunnen, passer ikke. Du må tenke gjennom før du mekker noe side. Mange starter rett på å lage html sider uten å tenke på hva slutt resultat skal se ut.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Syns det er litt søkt å ta copyright på litt hvit tekst på grå bakgrunn, særlig når du faktisk har RAPPA bakgrunnen fra et annet sted. Du påberoper deg altså copyright på noe som ikke er ditt engang. Copyright (som forresten ikke finnes i norge) gjelder ikke bare for designet vettu, men også for innholdet Finnes det ikke copyright i Norge? La nå cs-folket skrive copyright.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Du bør ha luft rundt elementene også. Skrifta er klint mot venstre og bildene klint påt høyre. Ha luft mellom. edit: trenger ikke kritikk nei, ok. Endret 24. september 2005 av Åsmund Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finnes det ikke copyright i Norge? La nå cs-folket skrive copyright.. Nei, de lovene gjelder i Amerika. Derimot har vi åndsverksloven i Norge, som automatisk beskytter alle åndsverk uten at man trenger å uttrykke det eksplisitt i en nettside, publikasjon, etc. Derfor ser det spesielt harry ut når man har Copyright på norske websider, for det har absolutt ingen hensikt her. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Derfor ser det spesielt harry ut når man har Copyright på norske websider, for det har absolutt ingen hensikt her. Man kan jo godt si at det likevel har en hensikt: - En del fjortisser skremmes fra å kopiere. - Påminnelse - Et hint om sideeierens innstilling til kopiering. Men strengt tatt har den ingen hensikt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det man helle kan gjøre da, er å lage en egen side der man opplyser om hva som vil skje dersom man kopierer noe fra siden... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Alle rettigheitar tilhøyrar personar bak sia, til dømes megsjølve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå