Plecto Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Vi har laget en 20 minutter lang film og jeg ble nettopp ferdig med å redigere den med Pinnacle Liquid edition 5.5 Jeg får lagt filmen ut på harddisken i dvd-format (tar fryktelig lang tid) og her kan jeg se den med e nvanlig dvd-avspiller (jeg bruker blaze dvd). Jeg tar deretter å brenner ut filmen med nero (velger dvd-filmcd og legger filene inn i video-ts mappa som ligger der fra før), men en vanlig dvd spiller vil ikke lese den. Når jeg setter inn en vanlig dvd film i pcen får jeg beskjed om at en dvd film er satt i, men hvis jeg setter inn den jeg brente selv, virker det bare som det er en vanlig data-cd med en mappe (video-ts). Noen som vet hva som må gjøres her? Er det brenner, brennerprogram eller noe jeg gjør feil i liquid? Endret 23. september 2005 av Hektor123 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tråden er feilpostet så den flyttes til 'Digitale bilder, foto og video -> Videoredigering og video'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå