Bjarnez Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hvilken trådløs router bør jeg kjøpe?? I prisklassen 1200->2000kr. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 routeren trenger ikke ha flere enn 4 porter. men må ha innebygd brannmur(nat) og dhcp. trenger ikke være en printserver. noen med erfaringer?????? anbefal gjerne routere som ikke er trådløse òg, men skriv det da i teksten. Lenke til kommentar
jinges Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 22:21, Bjarnez skrev:anbefal gjerne routere som ikke er trådløse òg, men skriv det da i teksten. Hva skal i såfall denne routeren route mellom? Regner med du mener switch/hub her=) SMC har bra og billigt nettverksutstyr, også trådløst utstyr med mye tilbehør tilgjengelig. Jeg ville heller sattset på et trådløst aksespunkt uten switch innebygget og heller kjøpt dette utenom. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 jeg har smc trådløst router / aksesspunkt /printserver med 4 porter (inkl uplink). Kostet 2400,- på komplett.. funker grisebra. hadde en 3com før det, men signalet på smc'en er mye sterkere. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ORiNOCOprodukter anebfales. Her finnes masse forskjelliger produkter til god pris og OVERLEGEN rekkevidde. http://www.wlansupply.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå