Sargent Fire Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg bestillte et Chieftec DA 01W kabinett hos Multicom for noen uker siden, det skulle komme inn på lager den 18/8. 2 dager etter utsatte de denne til 20. Slik holdt det på til den 30/8. Nå er orderen Slettet de har latt meg vente uke etter uke og brukt om min tid nå er det nesten for sent å bestille dette kabinette ingen har det lenger. Døren står bare i veien for meg, når jeg skal modde dette kabinette. MVH Stian Sørebo [email protected] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Unnskyld hvis jeg *bumper* denne meldinegen men jeg trenger seriøs hjelp Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Tviler på at du kan kreve noen ting.. Men du kan slutte å handle hos dem. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 du kan ikke kreve noe... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Du kan kreve og kreve til du blir blå i ansiktet, men så lenge du ikke har måtte betale noe eller har hatt økonomisk tap pga. at du ikke har fått kjøpe kabinettet, har du ingenting å slå i bordet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå