bbbb Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Når jeg har sett i bios, ser jeg at du kan sette opp minne som skal gå til Agp porten.. Hva skjer hvis jeg setter opp det til feks.128Mb? jeg har tot 1024Mb. Skjermkort: GF 6600GT Ultra 256Mb Agp. Håper på svar Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, det er ikke alltid dete øker ytelsen, kan hende det senkes også, det beste er å prøve seg frem med de forskjellige "størrelsene". (Ja, alle, også 32MB). Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har et skjermkort som heter SIS 740, med 32MB integrert minne, er det da mulig i BIOSen å øke dette til f.eks 64? Kan dette være problematisk? Pleier ikke å fikle med BIOSen så tenkte det var lurt å spørre her først. Har tenkt å prøve å spille litt kraftigere spill, maskinen min har totalt 512MB minne, det er en bærbar maskin. Endret 30. januar 2006 av magicgunnar Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det innebygde skjermkortet der holder vel knapt til å dra minesveiper. Ytelsen vil ikke bli bedre med mere minne reservert til det- Lenke til kommentar
Filla Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Her datt jeg av. Et 6600 kort kan da ikke bruke noe av internminnet i maskinen din ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvis skjermkortet får lite minne til overs, kan det bruke midlertidig litt av internminnet til selve maskinen. Det er dette man kan stille på, hvor mye det får lov til å bruke når den trenger å bruke det. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så hvis jeg har et skjermkort som kun bruker maskinens minne, altså et integrert skjermkort, så kan jeg ikke øke minnet fra 32MB til 64MB ?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jo, du kan fortsatt øke minnet til det. Men om ytelsen går opp av den grunn, er ikke så sikkert for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå