Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei, Vi er noen gutter fra Elverum som skal lage en "Skjult kamera" film.. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre? Det må være Morsomt! Men ikke kom med sånn derre "Gå naken gjennom kjøpesenteret" det gjør vi ikke ass Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hva med å daue bilen (med lærekjørings-L bakpå) midt i et stort kryss, slik at det blir nærmest umulig for andre biler å kommer forbi. Og etter litt fikling greier dere å få start igjen, men dauer den igjen (gjenta en del ganger på en naturlig måte). Til slutt bytter dere plasser (gå ut av bilen og virke litt hysterisk samtidig som dere løper litt tregt rundt), og starter og dauer et par ganger før dere greier å humpe ut av krysset. Kan bli morsomt å se om det er noen andre bilister som reagerer. Endret 23. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Notert.. men er litt usikker på om vi gjør det.. tenkte mer på ting vi kan gjøre til fots! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Løp opp over gata sånn skikkelig redd. Og se deg tilbake hele tiden. Vedkommende dere skal lure vil også undre seg på hva dette er for no. Når vedkommende snur seg så står din kamerat med en maske klint rett bak han. Da får vedkommende seg et støkk =P Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gå inn i en daglivare butikk og finn en intetanede kunde med ei handlevogn.. Så filmer dere at en av dere begynner å plukke varer ut fra vogna til den intetanende, og legger dem i din kurv/vogn. Gjerne damer, eldre damer, og slikt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gjør som de gjorde i Judas... Gå inn i en drosje, spør om han kjører for en "sugejobb", han svarer seff nei, gå inn i neste, gjør det samme, neste og samme, så går du inn i en fjerde, og bare sier hvor du skal, så begynner han å kjøre, blir helt latterlig! Poenget er å filme uttafor på alle, og fjerne lyden på den siste... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gå bak folk å skremme dem. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 løp inn på narvesen og rop, "kameraten min har føling," så drar du med deg en hylle med gadteri og løper ut.... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 løp inn på narvesen og rop, "kameraten min har føling," så drar du med deg en hylle med gadteri og løper ut.... Å få politiet etter deg? Meningen er jo at du skal gjøre no for å skremme vettet eller lure folk. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 løp inn på narvesen og rop, "kameraten min har føling," så drar du med deg en hylle med gadteri og løper ut.... :!: :!: den er den beste so far... værste er at narvesen folka blir sikkert så sjokka at det funker...FØØØØLING! .... hahahha Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vi filmet en kompis av meg fra øverste etasje i Trondheim Torg mens han sprang rundt i et dragekostyme og gjorde masse sprell. Var noe av det artigste jeg har gjort. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Vi skal ikke Stjele og sånt.. Da gjør jeg heller dette: Løper inn i en butikk og roper "Dette er Tran" og holder opp en flaske med Tran... sier du "Dette er Tran" så høres det ut som om du sier "Dette er et ran" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vi skal ikke Stjele og sånt.. Da gjør jeg heller dette: Løper inn i en butikk og roper "Dette er Tran" og holder opp en flaske med Tran... sier du "Dette er Tran" så høres det ut som om du sier "Dette er et ran" De som gjorde det først fikk bot.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gå på gata og pek opp i skyene og lek fascinert uten at du ser en dritt og film de som går rundt. Legg deg ned på gata og vent til x antall mennesker samler seg rundt og begynn og sprell og løp og syng bæ bæ lille lam. gå baklengs og babl og snakk med folk om ikke noe. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stopp folk på gaten, og snakk om noe helteit med dem. Pass på at du aldri ser på dem, men forbi (over en skulder eller noe). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sitt på bussen med en mobiltelefon og begynn først å krangle høylytt med en "kjæreste" som du "ringer" til, så begynner du etterpå å spørre om tilgivelse, og bretter ut om alle de tingene du skal gjøre for (inni) henne på soverommet for at dere skal bli venner igjen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gjør som de gjorde i Judas... Gå inn i en drosje, spør om han kjører for en "sugejobb", han svarer seff nei, gå inn i neste, gjør det samme, neste og samme, så går du inn i en fjerde, og bare sier hvor du skal, så begynner han å kjøre, blir helt latterlig! Poenget er å filme uttafor på alle, og fjerne lyden på den siste... En mann ble anmeldt for å ha prøvd å betale med sex. Kanskje ikke så veldig lurt. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vi skal ikke Stjele og sånt.. Da gjør jeg heller dette: Løper inn i en butikk og roper "Dette er Tran" og holder opp en flaske med Tran... sier du "Dette er Tran" så høres det ut som om du sier "Dette er et ran" De som gjorde det først fikk bot.. STORMET MED TRAN:Ransalarm etter russefleip 06. mai 07:42 Den 19-årige russen utløste full ransalarm da han løp inn i banklokalet med en tranflaske i hånden og ropte «Dette er tran!». Spøken fører ifølge VG til at 19-åringen får et forelegg på 5000 kroner av politiet. Dermed ble det en dyr russeknute. – Jeg angrer litt nå, men føler samtidig at politiet overreagerer, sier russen **** ved Vestborg videregåande skule på Stranda. – Dette er absolutt ikke måten å skaffe seg russeknute på, sier politiførstebetjent Johan Arnt Overøye ved Stranda og Nordal lensmannskontor til VG. Politiet ser alvorlig på saken og ønsker å sette en standard slik at lignende påfunn ikke skal bli vanlig blant russen. Russen ble raskt arrestert etter at ransalarmen ble utløst ved Sparebanken Møres lokaler på Stranda. Dette har altså blant annet skjedd på min videregående da jeg gikk VK 1. Av en eller annen grunn ble denne knuten fjernet til året etter da jeg var russ... OnT: http://home.no.net/simpsons/judas/file/stunt.php? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gå bort til en person, si "Harald, er det virkelig deg?", vær skikkelig glad og klem vedkommende ordentlig. Ikke gi slipp på han heller. Funker vel på jenter også, bare bruk et annet navn. Har prøvd det før, genialt. Må vel sies at jeg tok ideen fra Kjetil og Kjartan-show, men... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vi skal ikke Stjele og sånt.. Da gjør jeg heller dette: Løper inn i en butikk og roper "Dette er Tran" og holder opp en flaske med Tran... sier du "Dette er Tran" så høres det ut som om du sier "Dette er et ran" Ja, og Politiet blir såååå glad over det, faktisk så glad at de gir deg et gratis opphold hos de ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå