Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 men kan du si det foreksempel sånn som dette kontrolpanel så brukerkontoer og så ........ og så.... vis du forstår?? Nei. Høyreklikk på ATI ikonet nede på verktøylinjen din og gå på innstillinger og deretter på ATI innstilinger for skjerm. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) men kommer ikke noe opp om innstillinger der nede?? Endret 25. september 2005 av Mott Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 men kommer ikek noe opp om innstillinger der nede?? Ikke venstreklikk,da kommer bare oppløsningsalternativer opp. Du må høyreklikke. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 kommer opp: EXIT, About, Help, system message, skjermkortet secondary og så en pile, det samme uten secondary, activate profile (grå går ikek ann å trykke på), Catalyst control center dette er tatt nedenfra og oppover > Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Prøv: Start>Innstilinger>Kontrollpanel>Skjerm>Innstilinger>Avansert. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 var nok ikke noe der før var det mange flere alternativer der inne men virker som catalyst har tatt litt over Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Slik skal det se ut. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 finner ikke overdrive er dette med samme kort som mitt? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 finner ikke overdrive er dette med samme kort som mitt? Nei. Jeg har hatt samme kort som deg tidligere,men har nå X800XT PE. Overdrive funket på mitt 9600XT. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 ingen andre som vet om et annet program eller hvor jeg kan finne temeratur Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ingen andre som vet om et annet program eller hvor jeg kan finne temeratur Hvis du ikke har overdrive,så betyr det at du ikke har temperatursensor på skjermkortet. Derfor vil ingen programmer funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå