dahlbergsa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Finnes det en mulighet for og gjenopprette slettede kontakter? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har du slettet alle kontaktene fra telefonen eller fra sim? Lenke til kommentar
stigad Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har slettet alle fra begge Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du har? Eller trådstarter har? Om kontaktene er slettet fra både sim og mobil, og du ikke har tatt backup på pc'en skal det vanskelig gjøres å få de tilbake. Lenke til kommentar
Powers Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sitter 1000-lappene løst, kan du vel ringe IBAS. De klarer i alle fall SMS. http://www.digi.no/php/art.php?id=106089 Lenke til kommentar
dahlbergsa Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Trådstarter har slettet alt, og håper fortsatt at ibas ikke er den eneste muligheten.!! Er det noen som har forsøkt med programvare for gjenopprette bilder fra minnebrikker, kan det virke? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Å gjenopprette data som er slettet er en møysommelig prosess. Alle sporene ligger fremdeles i mobilen din, men mindre du bruker spesialverktøy får å fjerne det helt. Å hente disse ut igjen vil jeg påstå er umulig om man ikke, som det ble skrevet her, sitter på altfor mye penger. Grunnen, vil jeg tro, er at verktøy (hardware og software) for å hente ut slik data ikke er allment tilgjengelig. Og bra er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå