Cuneax Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Vi har en mildt sagt patetisk programpakke der vi bor. Noen av de verste eksemplene fra pakka er SKAT TV og Heros TV. Den førstnevnte er trolig bulgarsk og den sistnevnte noe annet slavisk vrøvl. HVORFOR er disse kanalene med i Viasats programpakke? HVEM er det som ønsker å promotere sin programpakke med dette? HVEM er det som ser på disse miserable kanalene? Har Norge så stor andel bulgarere i befolkningen at man ser det tilstrekkelig å påtvinge tv-kanaler i en større programpakke i Norge? Jeg har sett disse to kanalene på Canal Digitals programpakke også. Hva i...? Endret 23. september 2005 av cun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hehe, det du refererer til er vel gratiskanaler som satelitten(som Viasat og Canal Digital bruker) plukker opp. Hverken du eller Viasat/Canal Digital betaler noe for disse kanalene. To kanaler jeg faktisk ser på er God Channel og Gospel Channel. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 To kanaler jeg faktisk ser på er God Channel og Gospel Channel. *ringe lege* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du anelse hvor høy underholdningsverdi det er i de to kanalene? På vorspiel er det iallefall fantastisk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du anelse hvor høy underholdningsverdi det er i de to kanalene? På vorspiel er det iallefall fantastisk. tror det kan være morsomt å se på de kanalene når en er litt brisen..... en får seg sikkert en god latter og kommer i godt humør før en skal ut.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har du anelse hvor høy underholdningsverdi det er i de to kanalene? På vorspiel er det iallefall fantastisk. Haha :!: Du klarer å se det positive i alt du LarsP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå