Gå til innhold

Vannavkjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville utvilsomt gått for Magnum 390/478 (amd/intel) + giant radiator + 2stk Enermax 120mm vifter. Hva du velger som vanntank er irrelevant.

 

Da får du et *veldig* bra sett med kvalitetskomponenter. Personlig er jeg ikke i tvil om at Magnum setta er klart bedre enn DangerDen settene som selges på Netconnection spesielt pga giant radiatoren.

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-15 19:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 19:09, Anders Leipsland skrev:


Da får du et *veldig* bra sett med kvalitetskomponenter. Personlig er jeg ikke i tvil om at Magnum setta er klart bedre enn DangerDen settene som selges på Netconnection spesielt pga giant radiatoren.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-15 19:12 ]</font>


 

Du mener Giant radiatoren er bedre enn Blackice extreme?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 19:09, Anders Leipsland skrev:

Ville utvilsomt gått for Magnum 390/478 (amd/intel) + giant radiator + 2stk Enermax 120mm vifter. Hva du velger som vanntank er irrelevant.


Da får du et *veldig* bra sett med kvalitetskomponenter. Personlig er jeg ikke i tvil om at Magnum setta er klart bedre enn DangerDen settene som selges på Netconnection spesielt pga giant radiatoren.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-15 19:12 ]</font>


 

hvem har sagt at du må nødt til å kjøpe en DangerDen radiator hvis du skal ha ei DangerDen CPU blokk?

Lenke til kommentar

ja. Giant radiatoren gir deg også plass til 4 vifter, BlackIce Extreme 2...

 

men med 2 vifter er jeg sikker på at Giant er bedre enn BI Extreme, selv om jeg ikke har sett disse direkte opp mot hverandre.

 

muv: jeg tror at Magnum blokkene er bedre enn både DangerDen Maze 2 og 3 :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-15 19:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 19:28, Anders Leipsland skrev:

muv: jeg tror at Magnum blokkene er bedre enn både DangerDen Maze 2 og 3 :wink:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-15 19:30 ]</font>


synd, for det tror ikke jeg! venter på MIN Maze3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...