Goscinny Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bærepose av den typen en får på dagligvareforetninger; oversettes det bare til bag? Gosicnny Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 "Plastic bag" også (plastpose) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Soy un gran cerdo y admito todos de mis pecados. Mulig du kan droppe de 8981025[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Medier og kommunikasjon på engelsk. Jeg synes "Media and communication" bare høres for teit ut. Noen som har en bedre oversettelse? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva skal man si på engelsk når man gir fra seg noe? Som "vær så god" på norsk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hva skal man si på engelsk når man gir fra seg noe? Som "vær så god" på norsk. 9001143[/snapback] "Here you go" "Here it is" "There you have it" ..bare for å ta noen eksempler. Endret 4. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 "Here you go" "Here it is" "There you have it" ..bare for å ta noen eksempler. 9001150[/snapback] "There you go" har jeg hørt før. Men synes de der høres så uhøflige ut. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan alltids slenge på en sir, eller passende for motsatt kjønn for å få det mer høfflig Goscinny Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva blir 'næringsinnhold' på engelsk? Prøver å finne næringsinnholdet i 100g cashewnøtter. Lenke til kommentar
kWh Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva blir 'næringsinnhold' på engelsk? Prøver å finne næringsinnholdet i 100g cashewnøtter. 9003927[/snapback] Ordnett.no Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ordnett.no Du må logge inn for å få tilgang til denne siden. ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hva blir 'næringsinnhold' på engelsk? Prøver å finne næringsinnholdet i 100g cashewnøtter. 9003927[/snapback] nutritional value Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvordan spør man om å få bomme en røyk på engelsk? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Skal du ha utrykket "bomme" eller fungere "Can I have / borrow a sig (mate)?" Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) bum, faktisk, men det heller vel mer mot å tigge. På den annen side er det jo det du faktisk gjør. Hey Goliatmo, can I bum a cigarette? Endret 6. juli 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette hører ikke helt hjemme her, så unnskyld for OT. Kan noen finne en kontakt-adresse til orange.fr for meg? Det gjelder massutsending av spam fra en maskin knyttet til dem, så internett-avdelingen er sikkert riktig sted å sende. Litt vanskelig å navigere på siden når jeg ikke kan fransk... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette hører ikke helt hjemme her, så unnskyld for OT.Kan noen finne en kontakt-adresse til orange.fr for meg? Det gjelder massutsending av spam fra en maskin knyttet til dem, så internett-avdelingen er sikkert riktig sted å sende. Litt vanskelig å navigere på siden når jeg ikke kan fransk... 9024182[/snapback] Editeur GIE Orange Portails RCS Paris 497 551 804 Siège social : 6 place d'Alleray, 75 015 Paris et domiciliée pour les besoins des présentes 1 avenue Nelson Mandela, 94745 ARCUEIL N° de téléphone : 01.55.22.22.22 Hébergement: France Télécom Opérations France Société anonyme au capital de 10 426 692 520 euros RCS Paris 380 129 866 Siège social : 6 place d'Alleray, 75 015 Paris et domiciliée pour les besoins des présentes 1 avenue Nelson Mandella, 94745 ARCUEIL N° de téléphone : 01.55.22.22.22 Service Client : Internet Orange - service client 33734 Bordeaux Cedex 9 Mobile Orange Service Consommateurs 33732 Bordeaux, Cedex 9 Directeur de la publication : Jean-Marc Steffann Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ab Zündschlusselstellung 1. Vorstellen: Knopf nach rechts drehen. Zurückstellen: Knopf nach links drehen. Je länger Sie den knopf gedreht halten, desto schneller erfolgt die Einstellung. Anzeigemodus umstellen: Knopf kurz drücken. Mit jedem Knopfdruck wird die Uhrzeit im 12- oder 24- Stundenmodus angezeigt. In Zündschlusselstellung 0: Die Uhrzeit wird nach Drücken des linken Knopfes für einige Sekunden angezeigt (siehe Kilometerzähler, Seite 72) Har en BMW jeg skal prøve å stille klokka i. Men boka hvor det står i er på tysk, så jeg skjønner ikke hva som står. Jeg har prøvd med bablefish og fikk dette: Starting from Zuendschlusselstellung 1 Present: Button to the right turn. Reset: Button to the left turn. The longer you the button keep, the faster take place the attitude turned. Indicator mode change over: Button briefly press. With each push of a button the time in the 12 or 24 hour mode is indicated. In Zuendschlusselstellung 0: The time is indicated after pressures of the left button for some seconds (see odometer, page 72) Men henger ikke helt med, noen som kan gi en litt tydeligere oversettelse? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg å oversette følgende setning til spansk, fransk og tysk. *edit* Fant noen oversettelser/fikk noen til å hjelpe meg. Resultatet ble som følger: Norsk Euro er tilgjengelig i minibanken Engelsk Euro is available at the ATM Fransk Des euros sont disponibles aux distributeurs automatiques. Tysk Euro ist in der Minibank zugänglich Spansk Tenemos euros en el minibank Endret 10. juli 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå