Skeptos Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 To ganger mens jeg har spilt Battlefield 2 har jeg blitt spurt om å bli med i klan, sist gang av "Xervish" fra "USEC". Jeg sa begge gangene at jeg ville tenke på det. Mine spørsmål er: Hva er en klan, og hva innebærer det å være med i en slik? Jeg ville satt pris på et dypt og grundig svar. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kort sagt så er det som å gå på langrenn eller spille tennis. Man øver, spiller konkuranser og snakker sammen. Graden av seriøsitet varierer veldig. Og noen har ambisjoner om å nå langt Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Okey, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 En for alle Alle for en Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Innebærer at dere som et lag samarbeider og bruker taktikker for å vinne kamper. Litt mer organisert gaming Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Innebærer at dere som et lag samarbeider og bruker taktikker for å vinne kamper. Litt mer organisert gaming jepp. blir mer "et lag".. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Blir nesten som å spille på et fotball lag: Du må møte opp på treninger, spille i turneringer og laddere. En klan kan ofte være veldig seriøs, eller bare spille sammen får å ha det gøy. Klan er utrolig morsomt, hvis du havner sammen med de rette folka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå