jevel Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har hatt min K750 innstilt på "pop up" siden jeg kjøpte den, men plutselig i dag så nektet den å vise meg nye meldinger med annet enn konvoluttikonet øverst på skjermen. Veldig irriterende, da man ikke kan se avsender med en gang. Derfor prøvde jeg da å stille den tilbake til "hendelsesliste" for å se om dette hjalp. Det gjorde det da altså ikke. Etter mye frem og tilbake tok jeg like godt en restart av mobilen. Det hjalp. Poster dette for dem som evt. måtte oppleve det samme, da jeg ikke fant noen referanser til problemet da jeg søkte. -KJ Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sony ericsson har selv sagt at telefonen med gjevne mellomrom bør skrues av og på. Det er ikke snakk om flere ganger til dagen, en gang pr mnd er sikkert nok.. restarten frigjør minne, og kan fjerne "bugs", som det du opplevde. Lenge siden forrige restart? går uker mellom hver gang jeg restarter.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nå er denne buggen tilbake igjen. Startet i går kveld. Reboot coming up... Første gang jeg opplever å måtte restarte telefonen for at den skal virke riktig. Hadde ikke dette problemet før jeg oppdaterte til siste FW. -KJ Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Opplevde nøyaktig det samme på min P900. Selv om jeg aktiverte at den skulle gi popup-melding om ny SMS. Måtte resete'e hele enheten og synche den på nytt. Er jo et helt annet OS enn det K750i bruker, men kanskje det er en SE-bug. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg og har opplevd denne bug'en etter jeg oppgraderte til R1N035, men det ble i orden etter å ha slått av og på igjen mobilen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg og har opplevd denne bug'en etter jeg oppgraderte til R1N035, men det ble i orden etter å ha slått av og på igjen mobilen! Vet du hva? Etter at jeg slo hodet i tastaturet og slo den av og på for 3dje gang så funker telefonen MEN har kabelen jeg skal få ny. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 I går begynte den med dette tullet igjen. Fy flate så irriterende småting kan være. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har denne tråden blitt min lille dagbok på dette problemet. Det skjedde igjen i går. Ser ut til at dette er en kjent bug. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå