sofokles Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Nå har'n ligget her på pulten i månedsvis , men akkurat i kveld når jeg har bruk for'n, og attpå til har kjøpt inn en six-pack for anledningen, da er'n vekk. Goopen. Som jeg trenger for å sette sammen en liten mini-atx, som jeg hadde gledet meg til å leke litt med. Er det noe jeg kan bruke istedenfor - sånn bare for en kveld - noe man typisk finner i huset ? Jeg er vel etablert så huset renner over av ræl, men jeg kan ikke komme på noe som passer. Edit vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv Neida det er ikke det - så du mener jeg kan bare la det stå til ja. Ja men da gjør jeg det og takker for tipset, og motregner cpu'en mot konsulenthonoraret vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv Endret 23. september 2005 av sofokles Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du MÅ ikke bruke kjølepasta. Vil tro det går greit uten om du har en god, plan kjøler. Er vel ikke snakk om så veldig varmeutviklende CPU her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå