matricus Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg har ett chieftec dragoon kabinett med en enermax vifte i front. Jeg har tenkt og sette på en nylønstrømpe for å bli kvitt noe av støvet som legger seg i pcen. Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal sette den på? Jeg har tatt av plastdekslet så gitteret synes. Går det ann å teipe strømpa fast der?? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg tror å bruke en strømpe blir som å pisse buksene for å holde seg varm. Støvet du finner inne i maskinen er i hovedsak dannet av mikroskopiske partikler som hoper seg sammen. Du blir nok pent nødt til å ta fram støvsugeren i ny og né allikevel. Dessuten vil vel en strømpe stoppe en del av luftinntaket slik at temperaturen øker. Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 vel det jeg gjorde var å ta av dekselet, klippe passende stykke strømpe og finne frem tapen. så enkelt var det :smile: (det skjer ikke noe gale om man teiper?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå