Gå til innhold

Billig original Windows 2000?

ratrune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-13 21:17, wuw skrev:

kilogram

Syntes att dine reaksjoner er vel litt overdrevet når du raporterer fyren til SOL og Telenor Online,

da jeg syntes det ikke er ditt ansvar og spille politi ,da du sier du er programerer, og det er jo ikke politi det !

Du har heilt rett, eg e ikkje politi, men har fått eit ansvar for å moderera desse sidene. Difor fjerna

eg URLen, difor angav eg fjaler til hans ISPar. Eg visste på forhånd at det er liten sjanse for at fjaler vil få noko anna enn advarslar frå sine ISPar, og Telenor Online har gjort det klart at dei ikkje ønskjer å ta saken vidare. Difor vil eg heller ikkje forfølgja saken vidare, men er svært interessert i slike diskusjonar som dette, så lenge dei er på sakleg nivå.

Quote:

.... slike som deg kaller vi "tystere" som blander seg i ting de ikke har noe med.

Ein moderator på eit forum har ikkje nåke med innholdet på forumet å gjera?! At enkelte har sånne holdningar som du viser her, overraskar meg. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-12 21:40, win_xp skrev:

er det noen som vet om fjaler har fått noen reprimade for hans lure måte å tjene noen Kr ekstra?

Nope, eg veit ikkje om han har fått reprimande, men som sagt så ønskja ikkje Telenor Online å gå vidare med saken, på trass av at det er i strid med deira eigen brukaravtale. Reknar allikevel med at fjaler har fått skriftlig advarsel både frå Online og SOL. Eg veit ikkje om heimesida hans framleis er operativ.

Vegard A. Larsen,

xaltra.net og sourcecode.no

E-mail: [email protected]

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-12-14 10:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-14 01:15, wuw skrev:

...og da kan vi jo alle begynne og tenke på hva Microsoft har for planer med all denne net satsingen og all den blandingen av ett "public" offentlig oprativsystem og sine "private (Kommersielle) afærer.

PS! Kven har nevnt nokonting om Microsoft. Eg har ikkje sagt nokonting om innhaldet på denne sida til fjaler, og du kan difor ikkje trekkja konklusjonar som dette utifrå dei opplysningane eg trur du har (om du då ikkje har besøkt denne sida). Er saken annleis om det er snakk om små firma, der ein persons levebrød avhenger av om folk registrerer seg eller ikkje? Kva ståstad ville du hatt då?

Vegard A. Larsen,

xaltra.net og sourcecode.no

E-mail: [email protected]

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-12-14 10:02 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Tenkte eg skulle bidra med mine tankar til diskusjonen..

Som moderator av forumet har kilogram eit ansvar/pikt til å sjå til at reglane for bruk av forumet blir fulgt.

Og er heilt enig med at Kiligram gjorde det riktig når han redigerte innhaldet til den personen som ikkje overhalt dei reglane som bruk av forumet tilseier.

No veit eg ikkje om Kilogram gav brukaren som ikkje følgte reglane for bruk av forumet ein advarsel før han kontakta ISPáne hans/hennes.

Eg synest til ein viss grad at personer skal kunne få ein kraftig advarsel først.Der ein informerer om at det brukar nettopp hadde gjordt ikkje var akseptabelt på forumet.(sjølv om brukaren egentlig skulle ha vist det når han registrerte seg som brukar av forumet).I advarselen kunne ein komme med ein kraftig advarsel om at om brukaren ikkje rettar seg etter dei reglar/lover som gjeld for forumet.Og i Norge forøvrig.Vil ein slå hardt (ikkje bokstavelig) ned på det.Og at ein da vil kunne kontakte ISPáne etc..

Det eg synest er urovekkande er at ISPáne,i følge det Kiligram har sagt i ein tidligare post i denne diskusjonen ikkje ser ut til å ta det alvorlig å stenge brukaren ute fra deiras nett.Vist ISPár har denne type holdning.Kvifor skal da folk gidde å rapportere om abuse?Da kan ein brukar føle seg forholdsvis trygg.

Anngåande BSA.Har lest ein artikkel på http://www.itavisen.no i forbindelse med dei internationale warez aksjonane.Da utalte sjefen for BSA Noreg at dei ikkje var kopla inn i etterforskinga.På grunn av at det ikkje var deiras "bord"(metafor).Dei brydde seg mest om Bedrifter som hadde piratversjoner.

Når det gjelder reklamering for ulovligheter synest eg ikkje det hører heime på forumet.Eg synest HW.no er eit bra forum.Og har lyst at det skal fortsette å eksistere å ikkje bli øydelagt av lov og regel brytarar.

Lenke til kommentar

Kilogram du vet meget godt att når jeg skrev dette:

.... slike som deg kaller vi "tystere" som blander seg i ting de ikke har noe med.

Så mente jeg "tysting" til Telenor og Sol.

Jeg har da fått med meg att du jobber her på hardware.no :smile:

Så jeg mener fortsatt att dere kan modere/banne og fjerne det dere vil på deres eget forum men og begynne og raportere folk til sol og telenor er jo noe dere ikke burde gjøre og jeg ser på det som ett brudd på "anonymiteten" man har som privatperson generelt på nettet og mener att denne "anonymitets" regelen kun kan overkjøres av de rette innstanser alla politi og loverk når det gjelder slike "små "lovbrudd"

Vis man da ikke ønsker ett "paranoid" system hvor alle raporterer alle for småting slik att vi til slutt nærmer oss ett "totalitært" system :smile:

PS: det att jeg nevte Microsoft var kun ett eksempel for deg på ett firma som driver på og "leker" med tanker om ett "angiveri" samfunn da de ville att alle som kjøpte hardware på butikk/forhandler og ikke kjøpte med oprativssystem skulle bli rappotert av butikkansatte til microsoft.

men heldivis trakk de hele forslaget/saken da de fikk masse mostand og innså konsekvensene av sitt utspill , noe jeg også syntes du burde gjøre da du gikk litt for langt akkurat som microsoft gjorde i denne saken.

Så Kilogram inrømm nå da att du overeagerte litt på dette PGA din bakrunn som programerer og dermed fikk litt blod på tann og ble litt sybjektiv i dine reaksjoner :smile:

Som sagt hadde jeg vært deg hadde jeg også fjerna URL og kanskje gitt en advarsel/banning men og gå lengre enn det er ikke objektiv :smile:

Thats tre truth mr kilogram :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-14 22:24, wuw skrev:

... jeg ser på det som ett brudd på "anonymiteten" man har som privatperson generelt på nettet og mener att denne "anonymitets" regelen kun kan overkjøres av de rette innstanser alla politi og loverk når det gjelder slike "små "lovbrudd"

Så, du mener at "anonymiteten" er hellig? Eg ser heilt klart poenget når det gjeld det at MS ikkje skal overvåka oss alle, men dette er heilt klart eit anna tilfelle. Ein person som prøver å selgje piratkopiert programvare over internett, så får denne personen sjølv ta ansvar for sine handlingar. Det er ikkje slik at ignoranse for ein slik lov (det at ein ikkje veit om ein slik lov) er inga unnskyldning for noko slikt. Ein pliktar å innordna seg etter dei lovane som gjeld i landet ein befinn seg i. Det at eg valgte å angje han, kan ha hatt noko med min lynne i øyeblikket, det skal eg ikkje leggje skjul på.

Quote:

Så Kilogram inrømm nå da att du overeagerte litt på dette PGA din bakrunn som programerer og dermed fikk litt blod på tann og ble litt sybjektiv i dine reaksjoner :smile:

Som sagt hadde jeg vært deg hadde jeg også fjerna URL og kanskje gitt en advarsel/banning men og gå lengre enn det er ikke objektiv :smile:

Thats tre truth mr kilogram :smile: :smile: :smile:

Eg ser i etterkant at den beslutningen eg tok virkar på enkelte som svært provoserande, men eg overreagerte ikkje, og angrar ikkje på mine handlingar. Om eg skulle tatt dette langt, ville eg politianmeldt forholdet (eg har aldri nevnt noko om å gjere dette, men eg hentyda til at Online og SOL kunne gjere dette etter kva deira oppfatning var).

Det som er vanleg i slike sakar er at den det omfattar får ei skriftleg åtvaring frå sin ISP, og dette virkar svært skremmande på dei fleste (kjenner personleg folk som har fått dette grunna mail-bombing). Fjaler kjem sikkert ikkje eingong til å miste online.no-abbonementet sitt, fordi Telenor Online er svært snill med kundane sine på denne måten. Om SOL tek ned heimesida hans, så utgjer dette vel ikkje så stort tap for verken Fjaler eller resten av Internet.

Men, eg kan sei at eg kjem til å ta meg god betenkningstid når det gjeld slike sakar i framtida. Eg vil ikkje seie at min beslutning var feil, eg visste godt kva det innebar. Håper dette har avskrekka nok folk til at slik piratkopiering vert halden vekke frå forumet i framtida. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...