VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Og du tror at du faktisk hadde blitt moderator? Jaja. ok, siden du ikkje mener eg egner meg som moderator, kom med et konkret svar då. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hva regner dere som godt grunnlag av poster? Er ganske stolt av de fleste postene mine, men litt flau over noen av de, men man lærer så lenge man lever.. Er det håp? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Og du tror at du faktisk hadde blitt moderator? Jaja. ok, siden du ikkje mener eg egner meg som moderator, kom med et konkret svar då. Ikke bry deg, er uansett ikke han som har noe å si når det kommer til moderatorutvelgelse. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare lurer: - Stiller man sterkere med jevn posting og deltakelse i alle forumets kategorier, siden det ikke er en dedikert moderator til en bestemt del av forumet det er snakk om? - Hvor mange poster blir sett på som "nok" til å kunne gjøre en vurdering? Kunnskap og kvalitet bør jo, for alles del, gå foran kvantitet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ville gjerne levert en søknad, men har for tiden ikke ADSL, og føler ikke jeg kunne gitt mitt fulle og hele til forumet. Men vil si gratulere, og lykke til for de som blir valgt som moderator Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare lurer: - Stiller man sterkere med jevn posting og deltakelse i alle forumets kategorier, siden det ikke er en dedikert moderator til en bestemt del av forumet det er snakk om? - Hvor mange poster blir sett på som "nok" til å kunne gjøre en vurdering? Kunnskap og kvalitet bør jo, for alles del, gå foran kvantitet. vil tro at du bør vertfall ha 1k innlegg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare lurer: - Stiller man sterkere med jevn posting og deltakelse i alle forumets kategorier, siden det ikke er en dedikert moderator til en bestemt del av forumet det er snakk om? - Hvor mange poster blir sett på som "nok" til å kunne gjøre en vurdering? Kunnskap og kvalitet bør jo, for alles del, gå foran kvantitet. vil tro at du bør vertfall ha 1k innlegg. Mange av moderatorene som har under 100 da (i allefall et par...) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 De er stort sett knyttet til nettverket på en eller annen måte. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Tja, kunne godt tenke meg å være moderator jeg... Spørs bare med postcounten min da, hehe Jeg har iallefall vært aktivt medlem lenge nok vil jeg tro *edit* da var mail sendt Endret 24. september 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hadde man fått "lønn" for å være moderator, da..... Endret 24. september 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare lurer: - Stiller man sterkere med jevn posting og deltakelse i alle forumets kategorier, siden det ikke er en dedikert moderator til en bestemt del av forumet det er snakk om? - Hvor mange poster blir sett på som "nok" til å kunne gjøre en vurdering? Kunnskap og kvalitet bør jo, for alles del, gå foran kvantitet. vil tro at du bør vertfall ha 1k innlegg. Mange av moderatorene som har under 100 da (i allefall et par...) dei er administratorer, altså eierene av disse sidene. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hadde man fått "lønn" for å være moderator, da..... "lønn"=Respekt, og du får sjansen til å komme på noen fester av et eller annet slag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hadde man fått "lønn" for å være moderator, da..... 11000,- pr. måned er vanlig lønn for forummoderatorer. (Er vel nærmere 0,-, men, men). Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Blir gramatikk i innleggene nøye vurdert? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Svært nøye. Inneholder ikke de eldre innleggene dine 99,7% korrekt norsk blir din søknad sannsynligvis forkastet sporenstreks! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bah, så ekstremt du skulle spamme her da, Goophy. Hvorfor ikke prøve å holde tråden på et seriøst nivå? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Greit, greit, beklager. Skal slutte nå. Fristelsen kan bli for stor til tider. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Blir gramatikk i innleggene nøye vurdert? Bare du ikke skriver sms- eller 1337-språk går det nok bra. Alle kan ha skriveleif. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hadde man fått "lønn" for å være moderator, da..... "lønn"=Respekt, og du får sjansen til å komme på noen fester av et eller annet slag. Årlig pølsefest. Morsomt det! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Årlig pølsefest. Morsomt det! Har jeg ikke hørt om. Skjønner ellers ikke hvorfor moderatorstatus skal være så gjevt. Du ser stort sett de samme postene som alle andre medlemmer, du har mulighet til å stenge noen tråder og gi advarsler, du kan se advarslene til andre, men hva så? Når du har sett noen stykker er det ikke særlig spennende lenger. Noen ting er lette å behandle, noen er "tyngre". Hverdagen finnes overalt, også her. Slik jeg ser det er dette ingen jobb for en som er ute etter status i gjengen, men heller for den som ønsker å bidra, og som mener de har noe positivt å tilføre forumet. Kanskje også en som føler snev av dårlig samvittighet når rapporteringskøen blir for lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg