Poor Leno Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Oh! Pick me, pick me! Edit: Btw, er ikke kvinner personer? () Trodde ikke du gikk for moderator stilling jeg!? Kult hvis du hadde blitt da! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ah, det var jo lurt. Men tror folk ikke helt forstår hvor masete det er å være mod, kanskje skrive at det kan bli et par hundre PMs og mail i første post? Fort å gå lei slikt. Til informasjon så har vi snart hatt 40 000 rapporteringer på 2 år. 54 rapporteringer om dagen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er temmelig mange. For å ikke snakke om drapstrusler og annen terror på PM etter å ha gitt en liten advarsel. (Håper ikke det er så mye sånt her though). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 For å ikke snakke om drapstrusler og annen terror på PM etter å ha gitt en liten advarsel. (Håper ikke det er så mye sånt her though). Det har hendt enkelte moderatorer men det er heldigvis en skjeldenhet. Moderering er egentlig ikke så tungt. Hvis man likevel er mye på forumet så tar det gjerne et kvarter til en halvtime om dagen å gå gjennom rapporteringslista for ta sin daglige andel. Det meste er feilposter og dårlige emnetitler. Dette er saker som er enkle å ordne og går fort unna. Noen få PM blir det også i løpet av dagen. Som regel er folk greie og respektfulle å ha med å gjøre så den daglige modereringa går fint. Enkelte ganger har vi spesielle situasjoner som kan gjøre moderatorlivet surt men da gjelder det bare å ha litt bein i nesa og søke hjelp og råd fra andre moderatorer så man er 110% sikker på at man handler riktig så går det bra. Det beste med å være moderator er at jeg får ryddet opp i saker som irriterer meg selv, saker som ødelegger for den gode stemningen i forumet, samt følelsen av å gjøre en god jobb for et forum jeg digger. Søk i vei folkens, jeg gleder meg til å se hvem de heldige blir Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Absolutte krav som stilles til en søker er: - Minimum 18 år. - 16 år. - Ingen tidligere grove advarsler.- Ingen kommetar. - Har vært medlem i minst 6 måneder. - Godkjent. - Bruker forumet ofte og regelmessig. - Jepp. - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet. - Høhø. Tror jeg kan droppe dette. Men musikkforumet burde seriøst få dedikerte mods. Dermed basta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men musikkforumet burde seriøst få dedikerte mods. Dermed basta. Hvorfor det? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er fullt klar over at det i første post står dere søker etter «moderatorer som får moderatorrettigheter i hele forumet», men har dere hatt noen tanker rundt hvilke kategorier dere egentlig ønsker å få inn flere moderatorer? Det virker like greit å spørre her i forkant, så slipper kanskje Ueland å få et meningsløst høyt antall tilsvarende henvendelser på mail. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men musikkforumet burde seriøst få dedikerte mods. Dermed basta. Hvorfor det? Nå må jeg ikke foregripe meg. Du har da backstage. Den threaden tar rimelig av. Så har vi for eksempel MANGE andre tråder, som ikke burde ha vært der, for fem øre. Eventuelt stengt. Noen grove eksempler: "Ørnen tek ikkje unga!" "Bødø/glimt førr evig" "Hjertebank.. Til fragmovie" Gode emnetitler, right? I tillegg er det en liten gjeng som henger der, som bør dras i nakkeskinnet, og passes på, for de er ikke riktig snille, hele tiden. Jeg er vel en av de verste derifra selv, og jeg har endel advarsler, og jeg har tilogmed vært bannet en uke, på grunn av musikkforumet (av vår elskede Twfa). Men dog. Ta en titt i backstage, eller mine innlegg, for den saks skyld. Pene, irrelevante innlegg, i hele musikkforumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I tillegg er det en liten gjeng som henger der, som bør dras i nakkeskinnet, og passes på, for de er ikke riktig snille, hele tiden. Da så. Tar en titt innom der ganske ofte og synes det virker som en av de greieste delene av forumet, men jeg ser kanskje ikke godt nok etter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Underteknede har vist i en årrekke at han overholder forumets regler og skaper et inkluderende miljø for medlemmer i alle aldre. PS: Karsten: Pulp Fiction er en herlig film. Utfordrer Blade Runner til 1.plassen på min ymdb. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I tillegg er det en liten gjeng som henger der, som bør dras i nakkeskinnet, og passes på, for de er ikke riktig snille, hele tiden. Da så. Tar en titt innom der ganske ofte og synes det virker som en av de greieste delene av forumet, men jeg ser kanskje ikke godt nok etter. Skal vi dra et eksempel til. Eks. Denne er det bare mods som får sett. Denne fikk både meg, og TLZ banna. Eksempler ifra backstage. 1 2 3 4 Så leser vi hva posten egentlig skal omhandle. Etter ønske oppretter vi nå musikkforumets "chattetråd" Vennligst husk at her skal det gå i musikksnakk og ikke fullt av andre ting, det har vi SO3 for "spam = ban" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det attenårsgrense? 1) Mange brukere er ikke så alt for glad i å bli moderert/rettet på av heller unge personer Akkurat den ble jeg litt sur over... Hvis en gjør en feil er det vel et fett hvordan alder han som retter på personen er da? 17 eller 18 har liten betydning tror nok jeg. De gangene jeg har fått advarlser har jeg ikke sett på alderen en gang. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Alle brukerene er ikke som det vet du. Edit: Kan godt forstå at flere vil irritere seg over å bli rettet på av en 'jypling' på 15 år. Endret 23. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Alle brukerene er ikke som det vet du. Edit: Kan godt forstå at flere vil irritere seg over å bli rettet på av en 'jypling' på 15 år. Kanskje det, men da er vel det hans sitt problem og ikke han på 15 år som gjør jobben sin og retter på gamlingen som gjør feil... nok ot. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 om det er slik at hw mener at mange ikke liker å bli moderert av yngre folk så er det vel like greit å ha 18 års grense. selvsagt trenger det ikke være forskjell på yngre og eldre men om mange tror det så er det så er det ikke så lett å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ikke tro på LarsP sine løgner! Trickery! Trickery! Trickery! Glint er en seriøs og sprek forumbruker som ikke tyr til usakligheter og annet vissvass, noe som posthistorien hans tydelig kan bekrefte. Hans poster lyser av varme og nestekjærlighet og han er en knakendes fin kar. I en alder av 22 helnorske år har han opparbeidet seg strålende lederegenskaper, noe som hele forumet vet da han allerede eier alle her så moderatortittelen er egentlig selvskreven i dette tilfellet. Det er faktisk en skam at han ikke allerede har den. LarsP er small potatoes. Glint er skikkelige matpoteter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Word up for den! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Absolutte krav som stilles til en søker er: - Minimum 18 år: 17 - Ingen tidligere grove advarsler: Ingen faktisk - Har vært medlem i minst 6 måneder: *regnepå* Ja, er mer enn 6 måneder. - Bruker forumet ofte og regelmessig: Avhengighet regnes som regelmessig bruk? - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet: Joda & Uffda Lykke til med moderatorvalget05 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) - Minimum 18 år: 22. - Ingen tidligere grove advarsler: ikke en eneste en, såvidt jeg vet. - Har vært medlem i minst 6 måneder: Rundt et års tid. - Bruker forumet ofte og regelmessig: Altfor mye, men leser mer enn jeg skriver. - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet: Tja..I det minste mer enn 1337 innlegg. Jeg sender nok ingen søknad denne gangen, har nok mest glede av å være vanlig bruker. Men ord delings moderator hadde vært en fin stilling for meg Endret 24. september 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) - Minimum 18 år: 21 - Har vært medlem i minst 6 måneder: Denne brukeren har vel vært her i 3.5 år, men hadde en tidligere og leste hvertfall 6mnd før jeg regget bruker. - Bruker forumet ofte og regelmessig: Som mange andre: "Altfor mye" - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet: Mer enn LarsP hvertfall - Ingen tidligere grove advarsler: Warned on 23/05/2004 : 14:21Added to warn level, Warn økt med 30% grunnet tråden. Hadde jævla lyst til å gi ham ferie... Ble et års (frivillig) ferie på meg etter det situasjonen. Tror jeg holder meg til csplanet jeg. Hadde blitt sliten i slettefingeren hadde jeg vært admin her hvertfall EDIT: Men om dere absolutt vil ha meg *heh* så er det bare å sende meg en søknad. Endret 24. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg