Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Flere sentrale moderatorer har i den senere tid avtrådt. Forumstyret søker derfor to nye moderatorer som får moderatorrettigheter i hele forumet. En moderators oppgave er først og fremst å holde orden på forumet, sørge for en så positivt stemning som mulig, og generelt få folk til å trives på forumet. Dette gjøres blant annet ved å sørge for at retningslinjene og netiketten blir overholdt. Absolutte krav som stilles til en søker er: - Minimum 18 år. - Ingen tidligere grove advarsler. - Har vært medlem i minst 6 måneder. - Bruker forumet ofte og regelmessig. - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet. Eldre personer og kvinner oppfordres til å søke. For å søke sender du følgende til tor.henning AT hardware.no: - Kort beskrivelse av deg selv, samt alder - Hva du kan bidra med for å gjøre forumet bedre - Noen tanker om hvor mye tid du har til rådighet Søknadsfrist for denne gang er 1. oktober. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 - Minimum 18 år. Jeg er kun 16. - Ingen tidligere grove advarsler. Uff, har fått utestengelse før. Det regnes nok som grov advarsel, selv om det er lenge siden. - Har vært medlem i minst 6 måneder. Check. - Bruker forumet ofte og regelmessig. Check. - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet. Check til det første, "negative" til det siste. Med andre ord, ikke noen grunn for at jeg skal søke denne gang. Uansett, lykke til med valget av moderatorer! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Oh! Pick me, pick me! Edit: Btw, er ikke kvinner personer? () Endret 23. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 - Minimum 18 år: Joda. - Ingen tidligere grove advarsler: Riktig. - Har vært medlem i minst 6 måneder: Jepp. - Bruker forumet ofte og regelmessig: Mhm. - Stor nok posthistorikk til at vi kan vurdere søkerens seriøsitet: I stor grad gjelder det samme for meg som for @kd. Uansett tror jeg ikke at jeg har lyst til å moderere, om jeg hadde fått sjansen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det attenårsgrense? Ganske mange moderatorerer ut og inn nå den siste tiden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Regner med at jeg får kontrakten i Posten automatisk og slipper å gå gjennom papirmølla med å søke..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 18-års-grense for at du skal kunne delta på moderatorenes årlige pølse- og fylle-fest vil jeg tro... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 18-års-grense for at du skal kunne delta på moderatorenes årlige pølse- og fylle-fest vil jeg tro... Den er ikke bare for moderatorer, den er for alle som er involvert i nettverket. Jeg var der i år. Det var ikke akkurat en fyllefest, men pølsefest var det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det babes på pølsefestene..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tror nok 'chick-faktoren' der er litt for liten for en mann av ditt kaliber Marvil. Men angående unge mods, why not? Noen er mer modne enn andre. Jeg husker en tid der en del mods var ca. 16 år gamle. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 De skal bare ha noen til å kjøre dem hjem fra pølsefestene, derfor 18-årsgrensa.. Om chick-faktoren er lav, så blir det dårlig med inspirasjon for mitt vedkommende.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Må ha tilstrekkelig med klemmer for å kunne moderere skikkelig? Er et par pusegutter der også vet du. Btw, dette er første gang en faktisk kan søke om å bli mod? Litt småkjipt å ikke bli spesielt utvalgt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det attenårsgrense? 1) Mange brukere er ikke så alt for glad i å bli moderert/rettet på av heller unge personer 2) Livserfaring hjelper bra på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det hjelper på med litt inspirasjon, men ikke alt fungerer like godt, for å si det slik.. Jeg foreslår å lage et lotto-script blandt brukerne for å finne neste mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Btw, dette er første gang en faktisk kan søke om å bli mod?Litt småkjipt å ikke bli spesielt utvalgt. Kan jo hende at Ueland vil se hvem som faktisk har lyst å bli moderator, for så å vurdere hvem som er mest aktuelle. Hvis en bruker faktisk søker om å bli moderator kan det tyde på at han ikke kommer til å gi seg med det første, noe som har vært tilfellet i det siste. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Når de som ønsker å bli moderatorer tar kontakt selv viser de at de faktisk vil drive med det, istedet for at vi personlig skal lete frem de personene som kansje vil bli moderator.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ah, det var jo lurt. Men tror folk ikke helt forstår hvor masete det er å være mod, kanskje skrive at det kan bli et par hundre PMs og mail i første post? Fort å gå lei slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men tror folk ikke helt forstår hvor masete det er å være mod Vet du det da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jo'a. Har da et par århundrer som mod på baken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Ah, det var jo lurt. Men tror folk ikke helt forstår hvor masete det er å være mod, kanskje skrive at det kan bli et par hundre PMs og mail i første post? Fort å gå lei slikt. Til informasjon så har vi snart hatt 40 000 rapporteringer på 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg