Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 God kveld godtfolk Jeg har så smått begynt å fatte interesse for BI, og lurer dermed på om noen av dere her inne har noen positive/negative erfaringer rundt skolen? Av den kontakten jeg har hatt med de hittil per epost har jeg kun godord å komme med, og av de jeg har snakket med så langt er det bare godord å høste. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har vært å sett det nye bygget i Nydalen og er veldig imponert. Jeg kommer til å begynne der til neste år ivertfall, pga av beligenheten og fagtilbudet. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvilket studie og hvor er det du har planer om å evnetuelt gå Ueland? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hvilket studie og hvor er det du har planer om å evnetuelt gå Ueland? Er treårig bachelorgrad i IT-Ledelse jeg har fått sikte for Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har en negativ ting å si om BI folk. Her i Stavanger er BI og NITH i samme bygg.. BI folka ser utrolig ned på oss NITH studenter og det er ganske irriterende. De virker ganske selvopptatte hvis du spør meg. Hater virkelig den der "BI er best" holdninga til majoriteten. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har faktisk hørt mye godt og mye vondt om BI, men som ved alle andre typer skoler så varierer kvaliteten mye fra BI skole til BI skole. Oslo skolen (som jeg regner med du ser på siden det er eneste plass med IT-Ledelse per i dag om jeg ikke tar helt feil) har jeg ikke hørt mye negativt om. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Brutters går på BI, oslo, og han har bare sagt fine ting om det.. Det er jo tross alt BI, du får det du betaler for (en skitgod utdannelse tenkte jeg på...) Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke all privat betalt utdannelse er bra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvilket studie og hvor er det du har planer om å evnetuelt gå Ueland? Er treårig bachelorgrad i IT-Ledelse jeg har fått sikte for Jeg har gått et år på IT-Ledelse ved BI. Var meget misfornøyd og sluttet. PM om du lurer på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå