nexus Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei Trenger hjelp til følgende: Skal hjelpe systemansvarlig på jobben (min far) til å kjøpe inn flere pc'er. Bruker nå Intentia og IBM, men grunnet elendige maskiner og høy pris, ser jeg på andre alternativer. Var inne på Dell og sjekket, veldig interessant. Maskinene jeg skal bestille skal være arbeidsstasjoner til lett bruk og da til en fornuftig pris. Må også være STABILE. Tror derfor at P4 northwood cpu 1.8-2.0, rd/ddr ram (ca 256), cd-brenner, netteverkskort og god 17/19" skjerm er passende til dette. Spørsmålet mitt er hvor jeg kan handle dette. Dell er en mulighet, men ser også etter andre nettbutikker. Foretrekker en webshop tilpasset bedriftskunder, fremfor en "rimi-shop" hvor de gjør alt for å ligge på pristoppen og driter i kundeservice.. Betaler heller noen hundrelapper ekstra. Mottar alle anbefalinger med takk! Vennligst med en begrunnelse/beskrivelse av butikken.. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hvis du mener at IBM er "elendige" maskiner til for høy pris tror jeg neppe du vil trives noe særlig på bedriftsmarkedet. En av grunnene til at vi som kun selger til bedrifter velger akkurat IBM, Compaq eller andre merkevarer er gjerne apparatet rundt vi som forhandlere kan nyte godt av, både før, under og etter en handel. Drømmer du om å "mekke sjæl" ender du nok opp med de "vanlige" webshoppene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå