sk1rty Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hei Jeg trur jeg akkurat har dummet meg veldig ut. Jeg skulle dele litt sårbar informasjon fra min laptop som jeg skulle få tilgang til fra min stasjonære maskin. Når jeg da hadde fikset(les ødelagt) litt med avansert deling så har jeg nå ikke tilgang til C: Noen som kan hjelpe meg? Får ikke tilgang til å forandre på delingen heller. Dette gjorde jeg i administrator kontoen. Jeg får heler ikke kjørt systemgjennopprettning. Takker på forhånd for alle svar! - sk1rty Endret 23. september 2005 av sk1rty Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det via nettverket du ikke får tilgang til C? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Nei, det er via laptopen... Får ikke tilgang via nettverket heler. Jeg trenger seriøst hjelp! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Prøv om det hjelper hvis du legger inn driverene på nytt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Har nok ikke noe med drivere å gjøre, når alt går på windows... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Vær så snill noen Jeg trenger seriøst hjelp!! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Installer Windows på nytt virker som den eneste løsningen her er jeg redd! Backup er en fin ting vet du! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 Lest første tips om "Får du ikke tilgang til dokumentene dine når du setter disken i en annen maskin eller har tatt ren installasjon av windows" ? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Fikk det til i natt Brukte min gamle stil til å fikse saker og ting Gå berserk på alt som er mulig å trykke på Nå er alt som før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå