SOL Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 har lcd display i kabinettet mitt som skal vise tempratur på cpu og klokka osv.... men koss koble eg den til ? må eg ha et spesielt hoverkort som har kontakt koplinger? kontaktene i ledningene som kommer fra displayet har koplinger som cpu vifta passer i. og det er en cpu, sys-f og sys-r. koss virke detta?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kabinett og hovedkort er? Lenke til kommentar
SOL Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 kabinett er: q-tech mini\desktop tower tc-micro, tc series hk er: KM8MM-V http://www.psdata.no/ps.asp?it=112281&mlevel=010500 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hva slags LCD display / viftestyring er det? Lenke til kommentar
SOL Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 har ikke peiling...... ingen som veit koss dette funke?? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) tror du skal loble strømmen fra lcden til cpuen.... er ikke sikker... sjekk om det kan gå EDIT: Helt helt feil... glem det jeg sa Endret 25. september 2005 av lars91 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 tror du skal loble strømmen fra lcden til cpuen.... er ikke sikker... sjekk om det kan gå EDIT: Helt helt feil... glem det jeg sa La meg gjette... du har ikke bygget no maskin før? Vi må nesten vite hva slags utstyr du har for at vi kan hjelpe deg... Er som å gå på en bil side og si: "Bilen min funker ikke, hvordan fikser jeg den? (Jeg vet ikke hva slags bil det er....) Lenke til kommentar
SOL Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 har jo skrevet ka utstyr eg har.... lcd displayet er innebygd i kabinettet, står ikke noe ka type det er selve displayet. Lenke til kommentar
SOL Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 har funnet ut av det no, men har et sprsm. Kor skal temp. sensoren festes?? mellom cpu og kjøeribber? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 har funnet ut av det no, men har et sprsm. Kor skal temp. sensoren festes?? mellom cpu og kjøeribber? Nei. Da blir det dårlig med kjøling. Fest den på kjøleribben, nærmest mulig prossessor. Lenke til kommentar
SOL Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 hvordan skal jeg få festet den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå