turbo20 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har et Gigabyte Radeon 9700pro 128mb hvor viften er utslitt, og bråker forferdelig. Er det noen som vet om det går an å få tak i originalvifte til dette kortet?? Viften ser ut som den på bildet, med 4 "bein" som er festet med en skrue i hver. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hvorfor gå for orginalvifta, en slik er bedre. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSATI1 edit: Velkommen til forumet Endret 23. september 2005 av MorePower Lenke til kommentar
turbo20 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Takk. Søkte litt på forumet, og så at mange anbefalte den vifta. Tenkte egentlig å gjøre det så enkelt som mulig, bare å skru i ei originalvifte, men det ser ut til å være vanskelig å få tak i. For å montere Arctic Cooling vifta, må den originale kjøleribba fjernes først? Las på forumet at mange sier den bygger en del også. Har en ledig slot under AGP porten, så det burde vel være plass til en slik?? Lenke til kommentar
craven Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) er nokk de ja... kjøp med noe ny kjøle pasta du Endret 23. september 2005 av craven Lenke til kommentar
turbo20 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Okei. Tenker jeg kjøper den vifta jeg, så blir jeg kvitt problemet. takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå