dari Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er det noen som vet når E760 kommer? Jeg har lest at den skulle komme i september, men har enda ikke sett noe til den. Er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
MMS Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) På samsung.no står det at den kommer i september, men jeg tror den kommer til jul. Endret 23. september 2005 av MMS Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ganske tynt at de ikke klarer å være litt mer presise (og korrekte) på sin egen hjemmeside igrunn. Hvis den er utsatt til juletider så burde de jo klare å skrive det i det minste. Lenke til kommentar
dari Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Jeg sendte Samsung en mail og spurte. De svarte: SGH-E760 modellen er nå på vei ut tildistrubutører og butikker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hmm, jeg har ikke hørt noe om den telefonen. Link? Lenke til kommentar
dari Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Link... Tja du kan jo f.eks lese på Samsung sine egne sider. Ellers har vel også Amobil skrevet om denne. Jeg har også lagt merke til at kellko allerede har lagt ut en prissammenligning på denne telefonen Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Stilig. Det er første gang jeg ser E760'n i en onlinebutikk. Jeg har fortsatt ikke helt bestemt meg om jeg skal gå for E760 eller om jeg skal satse på D600 enda. I utgangspunktet så er jeg med keen på en klapptelefon fremfor en slider, men D600 ser jo ut til å ha litt mer kraft enn E760. Ikke det at jeg kommer til å bruke telefonen til stort mer enn å prate i og sende meldinger med, så jeg trenger vel kanskje ikke så altfor kraftig mobil da. Finnes det noen tester av begge to enda - har bare sett en test av D600 på et veldig tidlig stadium? (Tenker ikke da bare på selve specs'a, men noen som faktisk har testet de..?) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som har hørt mer om denne telefonen? Jeg er på jakt etter ny, og dette er en sterk kandidat, hvis den dukker opp før jul (evt. før den gamle tar kvelden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå