haugsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hio Jeg kjøpte i sommer en oppgradert pc for å få spilt de spillene jeg vil. Så plutselig, etter 2 feilfrie måneder restarter pc plutselig mens jeg spiller WOW. Jeg restarter og alt ser ut til å funke igjen. Men så går det 10 min og ny restart. Denne gangen må jeg skru av strømmen på PC'en og deretter starte opp på ny for å få den i gang. Så, etter nye 3-4 minutter forsvinner bildet og det kommer en hel masse farger på skjermen i noen slags "firkanter" (ser ut som en typisk skjermkort klikk). Må da ofc bare skru av pcen med knappen. Starter opp i sikkerhetsmodus og prøver å oppdatere driverne til skjermkortet, uten at dette hjelper. Etter et par nye restarts nå så får jeg disse fargene ved oppstart og får ikke gjort en dritt. Fikk en "windows has recovered after a shutdown" med beskjed om drawing error. Spesifikasjoner: Intel Pentium 3.0gHz Abit AA8XE mainboard 2x512MB Corsair ddr3 memory radeon X800 XL PCI-ekspress WD harddisk ata Har rett og slett skjermkortet tatt kvelden?? på forhånd takk Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvor kraftig er strømforsyningen din? ER den en Q-Tec? Lenke til kommentar
haugsrud Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 350W og JA er dette en kjent sak? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Prøv med en annen PSU hvis du har det tilgjengelig. Hvis ikke det hjelper kan du prøve med et annet skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå