SKAREN Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det noen som har testet ut parabol internett nettverk?? fant noen artikler på www.dinepenger.no, men leverandørene de hadde testet der var vel ikke akkuratt i business lengre. siden det er to typer nettverk en kan bruke via parabol, er det den typen uten oppkobling uten modem, men med både nedlasting og opplasting via parabal. håper det er noen som vet om det er bra produkter på denne teknologien og skulle hatt anbefalinger på hvilke leverandører som tilbyr slikt. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det noen som har testet ut parabol internett nettverk?? fant noen artikler på www.dinepenger.no, men leverandørene de hadde testet der var vel ikke akkuratt i business lengre. siden det er to typer nettverk en kan bruke via parabol, er det den typen uten oppkobling uten modem, men med både nedlasting og opplasting via parabal. håper det er noen som vet om det er bra produkter på denne teknologien og skulle hatt anbefalinger på hvilke leverandører som tilbyr slikt. Vel, jeg har det på jobben. Der er det både ut og inn. Jeg ville holdt meg langt unna, noe skikkelig mjerda. Vi snakker ping i flere hundre ms-klassen. Svinedyrt er det også. Tror jaggu jeg heller ville holdt meg til ISDN. Synd men sant. MVH TommyL Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ellers så kan det bli spennende og se hva dette blir: http://nordiskmobiltelefon.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå