G2Petter Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei. I dag la jeg merke til at iAudio X5 finnes i sortimentet hos Netshop. Den er ikke noe billigere, men for dem av oss som bor slik til at vi kan hente på lageret i Sandefjord eller Oslo, betyr det at vi slipper frakt! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Benyttet meg nettopp av få-dagerstilbudet til Vostok, en 30GB X5XL til 3495,- men jeg mangler bærevæske, dockingstasjon og fjernkontroll. Spesielt sistnevne tror jeg mange vil kjøpe med for det er litt tungvint å bare bruke styreknappen. Håper de tar inn dockingstasjon til X5L også, ser at de mangler dette + X5L i seg selv også ^^ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg sendte Netshop en mail for noen dager siden, hvor jeg tipset dem om å ta inn spilleren. Jeg fikk ikke noe svar, men de har jo tatt den inn. Du kan jo sende dem en liten mail og høre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå