Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 bare ett kjapt spørsmål. Jeg har fått en kar til å kjøpe ipod 60 gb photo fra statene,jeg har ikke fått den enda,men så plutselig slo det meg... de bruker jo ikke 230 v i statene Men lades ipod'en opp igjennom usb kabel'n,eller må jeg da kjøpe en omformer av no slag? Mvh proppen Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Lades via usb kabelen også ja, plus at du kan plugge nettadapteren(USA) i en Usa til norsk omformer tror jeg det er mulig å få kjøpt. Edit: en slik: http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....10&IsCampaign=N Endret 23. september 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) kan du ikke bare kjøpe en norsk apple lader og lade via en firewirekabel? du kan tross alt lade en iPod via firewire eller USB kabel, og apple sin standardlader bruker en firewire kabel mellom støpselet og iPod'en, så er det en egen clickon del der du kan skifte plugg (eu standard vs us o.s.v.) der ser du standardladeren, som du ser kan du hekte av støpselsdelen... Endret 23. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 hvis man kan lade via usb kabel eller firewire så er jo problemet løst takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå