Gå til innhold

mp3 sorterings program


femfulle

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har ei heil "vøle" med mp3 sangar, noko som er både vel og bra i seg sjølv, men eit lite problem har eg. Mange av sangane er identiske, mao tar opp dei unødvendig plass på min dyrbare harddisk.

Mitt spørsmål er då som følger, finnes det noko program som kan sjekke ut om det finnes identiske mp3 filer på min disk, og evnentuelt slette kopien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les min store tråd. Sjekk signatur. Der kan du lese om en genial funksjon som heter "Duplicate Files"...

 

Jeg har også tenkt å skrive om et skript som er med i den nyeste alpha-versjon. Der ordnes navnene med stor forbokstav på de fleste ord. En genial funksjon! Du kan også sortere din musikksamling med noen få tastetrykk!...

Lenke til kommentar

1) Er et eget program - jeg bruker KUN Winamp til musikkavspilling, fordi jeg ikke trenger noe annet

2) Det ser ikke ut til å støtte sortering av musikk på /musikk/første bokstav til artist/artist/sang

3) Mexp støtter automatisk sortering av musikk inn i min musikk mappe fra resten av datamaskinen uten at jeg må be den om å gjøre det.

 

Enkelt og greit, jeg har funnte mexp og liker det best, alle har sin egen smak og behag.

Lenke til kommentar
1) Er et eget program - jeg bruker KUN Winamp til musikkavspilling, fordi jeg ikke trenger noe annet

2) Det ser ikke ut til å støtte sortering av musikk på /musikk/første bokstav til artist/artist/sang

3) Mexp støtter automatisk sortering av musikk inn i min musikk mappe fra resten av datamaskinen uten at jeg må be den om å gjøre det.

 

Enkelt og greit, jeg har funnte mexp og liker det best, alle har sin egen smak og behag.

høres bra ut.....

bruker bare winamp og :w00t: får liksom ikke til media monkey helt :no:

Lenke til kommentar

Har jeg sagt at du ikke kan få ha din egen mening? Bare sier det finnes bedre alternativer...

 

Betale for å organisere?

 

Jeg liker ikke at musikken blir kopiert til min mappe, hvis jeg kun skal spille av musikken. Da er det irriterendes at programmet (pluginen) kopierer det automatisk til biblioteket. Jeg vil vite hvilke filer som ligger hvor! Jeg vet ikke om det går an å sortere etter første bokstav, men det skal jeg finne ut...

 

Jeg liker på min måte muligheten til å bruke noe som kalles "Case Checker", sammen med "Auto-tag from Amazon" og "Auto-organize files"... Funker som en drøm for meg!

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hva er så spesielt bra med det da?

De enkle copy/rename/move -mulighetene som ligger i programmet, da den har innebygd 2 separate "utforsker vinduer". Knallbra oversikt!!

 

Det aller første programmet jeg installerer! Aldri klart å leve uten.. Oppbygd på samme måte som gode, gamle Norton Commander for DOS..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...