Ulkesh Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hei, Jeg har nettopp lagt inn en annonse på bruktmarked, og etter 10 minutter dumper det ned en Epost fra denne websiden; http://wno75986.ta27.talkactive.net/new/view.asp. De har opprettet brukernavn og passord for meg, publisert min annonse på siden deres og mer til. Er dette vanlig prosedyre ved annonnsering over Bruktmarked ? Jeg kunne ikke finne noe informasjon på Bruktmarked om eventuelle søstersider og duplikatpublikasjoner. Siden i seg selv er dårlig bygget opp, og preget av enten svensk-norske eller jalla-norske skrivemetoder, samt at domenet expect.no er registrert til "BJØLSEN INTERIØRPARTNER AS" Takker for svar ! Endret 23. september 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg flytter denne fra tilbakemeldinger om forumet over til tilbakemeldinger om Hardware.no siden dette bruktmarkedet hører hjemme der. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Det er utrolig hvor frekke enkelte er. Send de en klagemail, så skal jeg gjøre det samme. Hmm, at det ikke finnes noen kontaktmail eller telefonnummer på siden sier sitt om u-seriøsiteten. Endret 23. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg