Abruzzi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei! Noen som vet hvordan jeg lager en avater som viser informasjon og oppdaterer seg? Noe slik som lokaltog her på forumet har? Jeg har et php script som viser siste sang fra last.fm og vil gjerne få dette til å vises på avataren min. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Altså jeg lagde noe sånt for ikke så lenge sida. Det er egentlgi ikke vanskelig. Det første du gjør er å lager en avatar... Så bruker du GD bibloteket til å få skrevet sangen på avataren... Veldig lett egentlig Lenke til kommentar
simenss Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mulig denne hjelper deg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Denne kan nok også hjelpe deg Lenke til kommentar
0lav Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lurte litt på noe ang. dette jeg også, vet dere hvor jeg finner GD libraries .exe fil elns for Windows XP? Eller en anne pakke hvor det følger med? Takk! Lenke til kommentar
simenss Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lurte litt på noe ang. dette jeg også, vet dere hvor jeg finner GD libraries .exe fil elns for Windows XP? Eller en anne pakke hvor det følger med? Takk! Er ikke sikker, men du finner kanskje noe her Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den ligger i PHP, den Må bare aktivere den i php_ini.. Lenke til kommentar
0lav Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tusen takk! Fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå