Gjest member-63169 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I videoavspilling (samme kas, winamp, divx, windows media.) vises filmene med alt for høy gamma/lysstyrke, dvs bildet er så lyst at en nesten kan se igjennom personene på filmen, vet ikke koffor, kan tenke meg at det er grafikkkortet. Det skjedde før kun i 9 av 10 tilfeller ca. (sånn stoppe og starte filmen til den er fin), men nå ser det mer ut til å vere 9.9 av 10. Fenomenet kan også forsvinne\komme midt i en film... men resten av det som vises på skjermen er det ikke noe gale med Det merkelige er at det skjer akkurat det samme med en av vennene mine, vi har begge to g force grafikkort, og jeg oppdaterer jevnig driverene, tenkte kansje det var noen andre som hadde hatt samme problem. Dataen min funker helt fint, stort sett, bortsett fra at den låser seg i ny og ne. Men d tror jeg ikke har noe med dette å gjøre Noen som har samme problem eller vet ka eg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 gå fra Kontrollpanelet>egenskaper for skjerm>Innstillinger>avansert>det kortet du har>og trykk på fargejusteringer den streken som er i det sorte bildet skal være rett fra øvre høyre hjørne til nedre venstre hvet det var en litt klomsete forklaring men håper du forstår Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg synes denne posten her bør bli pinned snart. Det kommer stadig folk som spør om det problemet der Men det skal uansett være fiksa i 77.77 og 78.01 driverne, så hold dere til de nyeste offisielle driverne fra nvidia. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg synes denne posten her bør bli pinned snart. Det kommer stadig folk som spør om det problemet der Men det skal uansett være fiksa i 77.77 og 78.01 driverne, så hold dere til de nyeste offisielle driverne fra nvidia. gjør d, lastet de ned for 1 par dager siden, ble ikke bedre Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 huska du å slette de gamle driverne før du la inn de nye for eller kan buggen bli med over hvis du skjønner hadde samme greia på et 5600kort Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 huska du å slette de gamle driverne før du la inn de nye for eller kan buggen bli med over hvis du skjønnerhadde samme greia på et 5600kort Takk takk, no funker det perfekt. d blir stjerne i boken til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå