DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Morn! Jeg har et lite kabinett uten en eneste vifte. (Utenom CPU-vifte og PSU-vifte) Har nå oppgradert med nytt hovedkort og all innemat. Dette betyr at pcen nå vil gå mye fortere varm. Jeg må ha vifter nå. Problemene min er som følger: - Hvor stor vifte må jeg ha? - Hvor bør viftene stå? - Jeg skal helst ha UV-lys i den - Må jeg ha viftestyring? Taknemmelig for svar! Edit: Har tenkt litte gran på denne... Endret 23. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) 120 mm vifte er best å ha bakerst i kabinettet, de flytter mer luft enn 80 mm, men det kommer jo litt ann på hva slags Size kabinettet ditt har vifteplasser till, helst 120 i front også, men også 80 mm går fint, slik som jeg har fordi jeg ikke har plass til 120mm. Og 80 mm er standaren i sidedøra. Hviss du absolutt må ha lys så kan du jo se på denne vifta som du kan ha baki: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...MISTYLFA120LSBL Og denne er et forslag til sidedøra: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTYLFA80LSRE Endret 23. september 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Blir litt juletre aktig hvis man har forskjellig farger på viftene Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) jaja, du bestemmer selvfølgeli selv. Trodde kanskje du ville ha to farger. Men de har samme viften i forskjellige farger. Endret 23. september 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Tusen takk for svar. Har blitt litt klokere... Edit: Feil bilde Endret 23. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå